JOGGING!!

Bapak asyik bising tanya bila lah anak dia serupa beruang ni nak pegi berjogging..Kan syok makan tido pon bole kuruskan...tak payah nak pegi gym atau jogging...Disebabkan aku dah malas nak dengar desakkan tu akhirnya ku turutkan jua...Wechat si YANA ajak berjogging sama...Nampak eksaited...Dia nak tapi kena amik dia...Bole la..sebabkan dia bole teman kan aku...Aku pick up jugak dia...Walaupun rumah dia juah 15 minit dari rumah aku hehe...Dia phobia kot nak bawak kete menuju lokasi jogging sebab dia penah bergesel dgn lori sekitar berdekatan situ...

so aku janji nak pick up dia pukul 8 pagi...Tapi aku terlambat sikit sebab aku ada membantu seorang makcik setaman perumahan aku..sian plak kat makcik tu..masa aku keluar dari lorong rumah aku..Nampak makcik tu jalan kaki sorang diri nak pergi cari husband dia kat taman perumahan fasa 2 berdekatan rumah aku...tapi dekat2 pon kena jalan kaki 1km gak..dgn bukitnya lagi..kalau aku pun mcm tak nak je hahaha....Lepas settle makcik tu terus pick up yana kat desa jati...

Sampai taman awam around 8.25 pagi..kami berjogging berjalan ye...sgt havoc havoc ehh...Seronok ronok arini buat 3 km je rasanya lepas tu melepak2 sambil Exercise kat gym outdoor tu hahah...lenguh2 bdn aku ni...kejang pon ade... 

Comments