New Cover: Memburu Impian Delaila Intro Bidadari Intro God Father



Ni video Cover Minggu lepas...masa ni pon tinggal keseorangan sebab parents Holiday ke Melaka...aku kena tinggal...Haha...malas nak follow event org veteren ni...Minat kami tak sama...so aku kat rumah dah bosan tahap gabana...Saje2 jamming
 *sukasukahatisepertimaumatikatrumahseorangdiri*
Kawan pon takde kan..so mari mengilaa....bersama Mr IBANEZ...ni gitar aku tahun 2008 ya hehe...aku beli sendiri...

Untuk Cover ni aku guna Gitar Ibanez GIO 
(Made In China) tu aje yg mampu beli
Effect aku guna Metal Zone (BOSS ME)
AMP Aku guna MARSHALL 15Fx
(Bergegar rumah aku dah rasa macam Konsert plak..)
Nasib uncle sebelah memahami jiwa rockers aku haha...nanti kita layan bollywood yaa uncle versi ROCK kihkihkih...

  • Memburu Impian
  • Delaila
  • Intro bidadari
  • Intro god father

Tempo ada banyak lari kan? Aku dari dulu sampai skrg masalah problem bab tempo...tak tentu hala..nak kejar apa pon tak tau bahaha....so harap Bloggerians semua enjoy la yaaa....Korang buat2 la macam best tgk video ni yaa...

Member tanya why tak fokus muka...Aku jwb nama pon guitar cover...Fokus Gitar la...kalau muka....Muka Cover plak nanti kahkahkah...Psttt aku bukan Photogenik ke...Comel ke...cantik ke nak tunjuk muka kat video ni kan kan....enjoy yaaa!!!...kalau sudi kekomen ler... =-=





Comments