Friday, April 4, 2014

GOPRO TO CANONPRO

Semua orang sibuk dengan GOPRO terutama aku selalu stalker instagram TOMOK NB sana sini dengan GOPRO....lepas tu Lan kristal plak pakai GOPRO..lepas tu Rody kristal plak...Tanya rody harga GOPRO dia kata seribu lebih..glurpppp.....Asmidar Kls pon pakai jugak tapi dia guna monopod je..macam batang penyodok sampah tuh...bodoh2 tu je RM50 yeee...Camera nya guna hp kita...kat camera setting timer hahhaa...so aku nak jugak lah style ala ala GOPRO....aku pun masa ni tengah bosan bosan so inilah jadinya...Jom ketawa sekarang!!!




No comments:

Search