Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

Friday, April 4, 2014

GOPRO TO CANONPRO

Semua orang sibuk dengan GOPRO terutama aku selalu stalker instagram TOMOK NB sana sini dengan GOPRO....lepas tu Lan kristal plak pakai GOPRO..lepas tu Rody kristal plak...Tanya rody harga GOPRO dia kata seribu lebih..glurpppp.....Asmidar Kls pon pakai jugak tapi dia guna monopod je..macam batang penyodok sampah tuh...bodoh2 tu je RM50 yeee...Camera nya guna hp kita...kat camera setting timer hahhaa...so aku nak jugak lah style ala ala GOPRO....aku pun masa ni tengah bosan bosan so inilah jadinya...Jom ketawa sekarang!!!




No comments:

STORY BLOG

TENGOK WAYANG BERSAMA LAN SOLO AHAD 19 OGOS - IOI PUTRAJAYA

ASSALAMUALAIKUM.. haii korang!  😍 mesti dah lama tunggu xtvt LanSolo dgn fans kan? haaa.. ate.. moh lerr kte sama2 nonton  # HantuKakLim...