DEMAM STIKER


Ramai dah mereka terlibat dalam industri jual beli secara online..secara makcik pakcik..pak chu mak uteh punya order....kawen kawen door gift semua dealer homemade buat stiker macam ni....Dah macam satu style plak...wujud fenomena pon ade..Demam Stiker hehhee...nampak lagi macam sweet and cool...aku pon sblm ni terasa macam nak buat....setiap printing shop aku masuk semua tak de print mcm gini...yang ade print stiker Kereta je...Tanya kawan katanya kat online sekarang dah byk boleh tempah dgn harga yang berpatutan..bila aku google...search satu satu...harga bagi design bulat...memanjang...menegak...tiga segi bersegi segi..lonjong...dan saiz yang berbeza adalah harga yang berbeza ya...lepas tu nak order mesti 200-500 pcs ke atas..Urmm...Banyak sangat tu...aku nak trial dalam 100 pcs je...Maka terhenti lah niat tu..kalau dah sekeping tu dgn design dan kaler sendiri dah jatuh RM 0.35 X 200 atau 500??
Harga paling murah RM 0.20 kecik aje...kenit aje..kalau makcik makcik kurang penglihatan mau aje tekap sampai ke mata...Jadi aku lupakan dulu buat beberapa ketika...Tapi niat mula berkembang bila kawan kawan cadangkan kena ade jugak satu stiker bagi setiap bekas yg di jual...senang proses order..urmmm...Macam mana ekk...kalau order online..dgn postage lagi...lokasi nya luar KL plak...jauh ke utara...so ptg tadi balik dari nilai 3..aku singgah giant..beli kertas stiker kat popular...so aku print aje sendiri..sonang pon sonang...ape ade hal printer tu aku yang punya kan..nanti dakwat habis mengeow ala kucing gataiii lah kat mak hehe....


Comments