Wednesday, April 16, 2014

BISKUT PELANGI CINTA

Biskut ni adalah sangat pemes di kalangan rakyat malaysia ketika ini...pada asalnya biskut ni nama dia..Biskut lidah kucing...tapi aku tgk dah macam lidah orang je...tapi tak kan nak letak biskut lidah orang kan...Selera ko nak makan sambil terbayang bayang makan lidah orang?Bahahaha....so ramai dah tukar nama jadi Biskut rainbow...disebabkan biskut melayu jadi lah dia biskut pelangi cinta hehehe....Romantik kan nama dia?Pasti sape makan Bole romantik romantik heheh...Setakat ni jualan aku buat hasilnya alhamdulilah...Rezeki...

Public Figure  & Artis yang dah rasa biskut aku ni...Chef Selebriti " Chef Fazalina Azmi" Family Lan Kristal dan anak anaknya...(sedapkan kak aimi buat?) hehe...anak dia panggil aku kakak ok!!padehal jarak umur aku dgn mak dia setahun je...korang ade?anak buah aku pon dah selori....dan sorang lagi ehem ehem...ex bos aku ok!!! Ketua Polis Negara "Tan sri Khalid Abu bakar" Beliau kata biskut tu sedap +_+ winkk winkk.....T.kasih jugak pada geng geng sekolah...terutama Dyla yang aku tgk dah mcm broker biskut plak...Abg dia siap bawak pegi korea lagi tuh...Tak lupa jugak pada Kak zarina..jiran selang 2 buah rumah dgn aku...Byk kali dia order..Dia suggest kat kawan kawan katanya ;)

Terima kasih jugak pada geng geng pesbuk baik yg dah lama kenal dgn yg baru kenal sebab beli biskut tu :D aku rasa enjoy plak jual kuih sambil berkenalan...agak lekat x jodoh aku nanti dgn salah seorang customer?Wakakaka....merepek...

So sape yg berminat nak rasa biskut pemes warna warni ni bole hubungi saya...Yang jauh saya pos...Pada yang order atas dari 30 pcs dan dekat nilai macam "SALAK-MANTIN" saya akan hantar ke pintu rumah anda" Lagi byk lagi cepat saya hantar..kira berbaloi lah dgn duit minyak kete saya dari segi penghantaran hehehe....Cheer =_=


RM 9.20 20PCS
RM 13.80 30PCS
RM 18.00 40PCS
RM 22.50 50 PCS
RM 28.00 60PCS
RM 45.00 100PCS

No comments: