WEDDING COUSIN SANA SINI

Bila cuti sekolah je musim mengawan pon tiba.. minggu lepas cousin aku kat jelai kawen..ni cousin aku org kajang plak kawen tapi dia buat kat bangi club house...gila lah buat kat situ...Tempat org2 berada je kot buat majlis situ...aku ni org pertengahan je..hehe...tahap dewan majlis perbandaran je aku ni..*sigh*

Aku sebenarnya tak tau cousin mana satu yang kawen ni..tak kenal pon..sebab cousin sebelah bapak ni ramai sangat..Lagi2 atuk den kawen 2...urmm baru 2 kalau 3 aku tak tau lah....lepas tu mix plak dengan cousin2 adik beradik atok aku tuh..aku dpt tau bilangan ahli keluarga dalam family Abdullah bin akob (onyang aku) ada seribu lebih ahli..so mampu aku nak kenal semua?hahaha...so utk eratkan silatulrahim tu mana ada jemputan pasti sampai...setakat ni melalui pesbuk aku kenal lah beberapa org cousin aku yang tak penah kenal hehe..."hafiz,kak azmi,kak asfazniza (sorry kalau silap eja),kak aya,kak nora" ni je setakat ni hahaha...



Cousin aku yang pompuan tu ye...

Pic wajib amik gambar budak comei ni..anak buah sedara nama dia Naimi..nama penuh dia lupa lah hahaha

Mak nya pon xketinggalan nak possing jugak....qaireen dengan oksigen dia...
mak dia dengan aku sepupu...bapak dia adik bapak aku ;)

Moncitt....Bila vapak aku dukung cucu...qaireen ni memang suka bergambar sebelum menangis kita bergambar dulu selfie!!

Mak pon nak jugak...yang penting qaireen selfie yee....tak mak bapak dia suka possing ala2 artis ni hehe...







Comments