VIDEO PROMO KLINIK GITAR EKSLUSIF BERSAMA RODY KRISTAL

Tgh sesedap mengadap & mencekik tadi  dapat "Whatsapp" dari Cik Puan Sheila mintak email katanya mintak promote....ok aku Okay je...

Jom join program...KLINIK GITAR EKSLUSIF BERSAMA RODY KRISTAL..Pastikan yg join tu nak dapatkan ilmu dari encik power skill gitar ni..jgn Mcm member aku tu katanya nak join sebab nak Salam rodi je...Heyy bila2 pon boleh salam lah..ni ilmu ni...Program ni dah lama aku tunggu..Masa aku pegi program gitar Man kidal yang dulu tu aku macam terbayang kalau lah Rody buat gini pasti aku pegi..hahaha...Nahhh sekarang dah terlaksana...aku pun takde Booking2 dah..Bayar habes..Bukan belagak ada duit yee..Tapi aku ni selalu tak berduit..sekali ade duit bayar langsam kang tak de lah berputih mata tak dapat join....

Tak sabar plak aku rasa..Lambatnya lagi 5 April...Kira that day macam Hadiah Pre-Birthday aku ke 28 utk 12 april bagi tahun 2014 ni lah hahaha (ngadekan tua membangka dah ni)
So pada korang berminat tu cepat2 lah call no tertera..aku punya sesi yang pukul 2pm tu..almaklumlah aku ni dok N.sembilan...kalau amik ptg sure2 malam baru abis...tu tak gedebark gedebushh kat sana lagi...Mesti bapak bising bising bising...ermmm


____________________________________________________________________

PROMO!!PROMO!!PROMO!!
 RM 120 peserta akan dpt :
- Sijil Penyertaan
- Goodies
- Hitea Buffet
Harga yg sgt berpatutan.. kpd yg berminat.. boleh call / wasap
0172332243 / 0123770579 skrg..
Utk booking tmpt & sesi.. hanya byr rm 50 shj..

Comments