MELTY HERSHEY STRAWBERRY

Hyeee...Happy Isnin day...hari ni takde order Biskut Lidah Kucing...Tapi sebelum raya ramai dah hantar order masing masing...telungkup laa kat dapur nanti kihkih....
So malam ni tak ada apa nak buat..saje2 stalker FB orang kihkih...Stalker Fb Lydiana..Tokey Melty Hershey dia ni...Cantik je dia buat sampai meleleh leleh air liur aku tgk...Aku pegi Kitchen bukak chiller jumpa Cream cheese...Syrup stawbery & jajan2 family aku kihkih..mari berkreatif!!!Tekak manusia ni pun ikut Fenomena....Dulu Durian Creepe..skrg Cheese leleh...melty Hershey..Lidah kucing pelangi..hehe yg penting aku suka...Berkaler2..warna warni...Ringkas & smart....

Tak susah pun buatnya...Tapiiiii...Tapi lah kan....Aku rasa material agak mahal lah...Acaner boleh jual RM10??? Untung ke?Member guna cream cheese Philadelphia (makkaiii susah nk sebut ehh)aku yg beli produk cikai mikau tatura nye produk tu pon rasa mahal...Padan kat King pon harga dia melampau....Taapiiii..tapi lagi lah kan...buat dia senang...Tak memerlukan Oven or dapur masak...Hanya perlu kan Mixer & chiller je...hehehe...Aku rasa dalam 20 minit dah siap...Korang nak resepi?korang amikkk je sini..." Rahel@Rahel Blogspot" aku pon selalu spend time kat blog dia..punyalah byk resepi meracau semua aku nak try buat..Tapi biasalah resepi dapat awal tp buatnya makan masa..ikut mood hehehe....










Comments