Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Tuesday, March 4, 2014

KAU TAK PERNAH JAUH

Akhirnya dapat jugak Ilham nak buat lagu ni....Tapi Lagu ni tak siap lagi hehehe....Tadi syok2 nak arrange kan muzik..sekali Letrik tarak plak!!adoiii panas der...
Share pasal Lirik...judul asal sahabat...tapi aku rasa macam tak sesuai dgn melody ni...so aku cuba buat lirik lain...ini lah hasilnya..keras otak nak cari idea buat lirik....

Suara yg nyanyi ni adalah aku...tak sedapkan?hahaha...aku nya suara ade prob plak...tekak ade luka...so semua jadi tak tentu arah....nanti aku nk clean kan lagu ni...hope berhasilahh...

KAU TAK PERNAH JAUH
Lirik: AimiKahar
Lagu: AimiKahar

Kau selalu berbicara Di saat kita bersama Kau sentiasa ada Di sisiku Selalu
Tak pernah engkau Biarku sendirian Selalu ada Di saat aku perlu Kan diri mu…
Tapi ku terpaksa meninggalkan Dirimu Walau ku tahu kau tak akan Setuju
Bersalahnya aku… Terpaksa buat begitu Demi mencapai cita cita ku
Jauh kau jauh Jauh… dari ku hubungan kita Tak akan putus
Memori indah kita bersama Tak mungkin bisa ku lupa Jadi kenangan
Usah kau bersedih Kau selalu dihatiku Hanya dirimu Kasihku...
________________________________________________________________________________


No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...