Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

Saturday, March 15, 2014

BISKUT LIDAH KUCING

Salam...!!

Setelah percubaan pertama berhasil...dah ramai customer yang order sampai aku lak tunggang langgang hahaha..Alhamdulilah Allah membuka rezeki...Terima kasih jugak paga geng2 taman...pomot2 biskut hehe....kenalan pesbuk...kenalan kg semua lah t.kasih dgn order anda =_=

So hari ni aku nak hantar order sekitar Nilai...ade 8 order...kalau nk order lagi roger ye..pada geng2 kat KL aku cuba usahakan camne by pos..sebab tak nak bila pos sampai kat korang tinggal serpihan je...biskut kan mudah pecah...lagi2 pekeje pos ni nak cepat dorang lempar2 je...Aku faham keje pos tu!!!

Stok yang nak hantar arini

Harga:

10 pcs = RM 4.60
20 pcs = RM 9.20
30 pcs = RM 13.80
40 pcs = RM 18.00
50 pcs = RM 22.50
60 pcs = RM 28.00
100 pcs =RM 45.00

___________________________________________________


Satu bekas ni ada 30 Pcs RM 13.80

_____________________________________________________________


Satu bekas ni ada 50 Pcs RM 22.50


No comments:

STORY BLOG

TENGOK WAYANG BERSAMA LAN SOLO AHAD 19 OGOS - IOI PUTRAJAYA

ASSALAMUALAIKUM.. haii korang!  😍 mesti dah lama tunggu xtvt LanSolo dgn fans kan? haaa.. ate.. moh lerr kte sama2 nonton  # HantuKakLim...