BALIK KAMPUNG MY MOM FOR WEDDING MY COUSIN

"Selamat pengantin baru
Selamat berbahagia

Selamat ke anak cucu
Selamat sejahtera"

Selamat Pengantin Baru my cousin 
"Nur Izzati Rustam" & New Cousin "ED" 
(sorry xingat plak nama penuh dia)
ha-ha-ha
Budak ni cousin sebelah mak aku...
aku dgn dia 2pupu...jd lah kupu kupu...
[my grandmother and her grandmother's are siblings]
opss tersasul cakap omputeh plak!!!


Disebabkan dia muda bertahun-tahun dari aku..
macam rasa "feel beaten" jugak lah kat aku yang belum kawen ni..
ha-ha-ha
Tunggu uols dah ade anak-anak,Bini-bini..laki-laki
baru aku join club wife & mother la kot 
JODOH XSAMPAI LAGI
(Org kata)

Bakal kak ipar aku lak asyik kata jodoh ku dengan USTAZ...
ALAMAK...Ustaz...Acaner lah aku kalau dapat Ustaz
tak boleh Rock2 dah kot..
Agaknya gitar pon aku kena jual kat besi buruk 
;D

Sambung kisah cousin aku balik.....
________________________________________________________________________

Ni photo masa dia nikah...
Aku xsure bila dia tunang...
ke aku yg termiss tarikh tunang dia..
Ba-ha-ha
Masa dia nikah malam 1 feb hari tu aku tak de...
kaki aku cramp sampai peha..
puncanya sebab naik Broga Hills tanpa buat apa2 warming up..
Mendapatlah!!!
Tapi petang sblm nikah
aku dah dtg..
Teman mak aku masak2 for event malam tu..
Masa tu aku xtolong pon masak..
Tolong tgk je...hehe
Kaki sakit macam tak boleh pijak..
Sengsara time jalan..
Terencot-encot!!!
Kot ade wheelchair nak aje aku dok je atas tu.
Time nak balik sempat jumpa perantin pompuan..
when she doesn't wear hijab .. she looks very thin
why hah...hehe..
her face looks the same with my cousin,Anis Liyana
( my father's nephew)

________________________________________________________________________
Sesi Persandingan

(Aku copy paste gambar ni dari FB mak Ucu mila)
cepat plak dia sanding aku sampai 1.30 perantin tengan makan..

 ......

......


________________________________________________________________________

Ni gambar kenangan keluarga Pengantin perempuan...


Perantin pompuan ade 5 beradik..
No 1 yang dukung budak tu..
baya aku tuh hehe..
xsilap nama dia nina...
Laki dia paling kiri sekali
Maaflah tak ingat..cousin aku ramai sangat!!!
No 2 lelaki..
no 3 yang kawen tuh..
no 4 gadis ayu paling depan..
di apit 2 jejaka tuh....
no 5 lelaki...Selang seli kau!!!
yang tudung oren putih tu makcik aku
sebelah perantin laki..ayah perantin pompuan
uncle rustam ...Winkk wink...

________________________________________________________________________
Pasangan Pengantin Bersantap alaa raja gitu

Sampai2 je aku terus amik gambar kek dulu..
senget kan...
perantin busy nguyah makanan masa ni...
almaklumlah dah tengah hari..
perut pun nak isi jugak kan

Masa dorang makan aku baru sampai....
Nak amik gamba punya pasal...
suruh perantin berhenti makan kejap...kihkih...
KEJAM kan...
Nampak lapar sangat mereka...
Aku pon lapar tgk dorang lapar hehe
.........

Perantin makan..aku pun makan jugak....
semua sedap2 hidangan dia...
Diet aku karam kat rumah dia...
nak buat camne....
rezeki depan mata kan....
lepas dah makan-makan/chatting-chatting/gosiping-gosiping/meeting-meeting kwn lama..makcik pakcik...time to back home....
tapi tak de makna nya balik rumah...
kena plak hantar kakak aku pegi LCCT...
_________________________________________________________________

Airasia ni ade problem server dia kot...
Booking Tiket & Baggage Online
Payment masuk tapi tiket tak dapat pon...
urmm...susah btol..
nasib la dari kg mak saya tu ke LCCT amik masa 15 minit je
Sementara tunggu kakak aku tu settle kan problem dia...
aku selfie dlu!!!





Comments