PENGARUH MIMPI

Kemain lagi Mimpi aku malam tadi macam Cerekarama lah....
siap ade pelakon-pelakon lagi....*sigh*
Lisdawati jadi mak aku...Dato jalaludin hassan jadi bapak aku..
Amar ashraf jadi abang..Nelydia senrose jadi adik aku..perghh...



Ini semua sebab aku tgk drama astro mustika"BUKAN KERANA AKU TAK CINTA" & "DURI DIHATI" Aku tengok and habiskan secara bundle satu hari...terus masuk mimpi..bahahahha....Malam tadi mata plak susah nak lelap..tu yang layan dua citer ni kat Internet....time tu plak internet laju je..tak de plak Buffering...Aku Rerun Balik episod episod yang aku terlepas...Mimpi aku ni siap ade jalan cerita tersendiri tuh!!!kahkahkah....Dalam mimpi tu ala ala jalan cerita Family Problem je...tapi tak habis plak mimpi ni sebab Alarm fon dah bunyi..suruh bangun subuh....lepas subuh sambung tido balik...yang kelakar tu mimpi bersambung tapi jalan cerita mimpi tak sama yang sebelum tu...aku pun blurr!!!!tapi tak habis jugak sebab sejam setengah lepas tu Alarm fon bunyi lagi sebab suruh bangun kena pergi opis plak....

Bangun nak pegi bilik air aku rasa rumah aku ni sunyi sepi plak...parents aku tah mana...keluar pun tak leave mesej kat aku...ingat ada dalam bilik...rupanya aku tinggal sorang..singgah lepak kat sofa sambil sengih2...aku ingat aku masih dalam mimpi tu tapi aku dah kat alam nyata pon bersambung-sambung kahkahkah..lawak lak rasanya....Nasib tak mimpi hantu...kalau tak penat la nak lari sampai mana pun tak tau dalam mimpi tu....kihkihkih

Berdekah-dekah eleena gelak kan aku yee..mentang-mentang aku mimpi paklang dia jadi bapak aku..At lease tak dapat belakon sama...dalam mimpi pun jadilah hehehe...

Aku ni memang cepat terpengaruh kot...kalau aku pikirkan sesuatu contoh pikir keje tak siap or fruit tartlet tak siap...aku dalam mimpi aku rasa macam sibuk betul siapkan semua tu..padehal tengah tido kihkihkih

Korang pernah alami mimpi macam ni?Jom lah share!!

Comments