BEBERAPA HARI AJE LAGI!!!

Tinggal beberapa hari lagi aku nak berhenti keje sebagai kerani company senjata api tu...mesti ramai nak tau reason....maybe have more reason..tapi aku boleh kata "Aku nak nak buat bisnes aku sendiri"

Hari yang berbaki tu aku kena plak siapkan Profile Syarikat..setahun lebih keje bos xpenah pon suruh..nak berhenti baru pakat suruh....jenuh lah aku snap gambar satu2 produk yang ada dalam opis tu...dah snap kena edit gambar plak...dah edit cut itu ini kena susun gambar..stress lakk aiii...nasib keje tu aku minat...sampai tak keluar break pon...Tapi part lawaknya nak start "Pengenalan Syarikat" senang je kot nak cerita pasal syarikat tu tapi payahnya nak susun ayat...kalau kat blog ni hentam sajalah pon pembaca masih menerima....Tapi yang tu Official nak kena susun ayat BM punya....lama dah tinggalkan skool ni hah!!

Tak ade idea punya pasal...my big bos "kak ija" (anak Ketua Polis Negara) ni google ler internet cari bahan..hehehe...macam buek eksiment plak...Aku rasa kak ija COOL..ade bos korang susah payah google cari bahan lepas tu print bagi kat korang?siap diskus buat ayat lagi..humble btol...den plak sogan ehhh!!!Lepas siap pengisian dia suruh aku taip!!!Masa taip dia mintak tisu plak...aku ingat dia nak lap ke ape...dia amik tisu letak atas meja aku mini karipap yg keras2 tu...extra segan ok!!!kalau aku tau nak bg karipap tu aku sendiri gi amik tisu tu..hahhaa....(org berbudi kita berbahasa)..Haritu bagi nasi lomak ayam...hari ni karipap...!!Metasihh ye kak...moga allah swt murahkan rezeki akak sekeluarga & bahagia till jannah!!!....Siap sudah profile company tuh...esok(hari ini) nak mintak kak ija check kot2 ade yg tertinggal or ada yg xperlu ke kan....!!!! aku quit 28 Februari...selamat tinggal senjata api!!!!

Comments