Wednesday, February 5, 2014

Banyak koleksi gitar rody


Aku kat rumah pon ade 3 koleksi gitar...1 st gitar aku beli gitar tong kaler hitam...1st nak blaja gitar beli lah dulu gitar tong harga RM90 tu pon beli pakai duit PLKN hehe...umur 18 baru lah ade gitar sendiri..kalau tak asyik rembat abang punya je hehee....umur 22 tahun baru mampu nak beli gitar Classical sbb aku blaja muzik kat YAMAHA music..blaja classical dulu..masa tu harga gitar tu RM450..tapi aku dapat diskaun dlm RM350...Best sound dia...umur 24 tahun beli plak gitar karen..harga RM950...murah je..lps dah beli baru upgrade itu ini...umur aku 25 ade teman bg hadiah gitar akustik...hehe...gitar 1st aku dah rosak so dh terbuang hehee...simpan buat semak je hehe...tapi sejak dua menjak ni dh jarang main gitar hahaha

Inilah koleksi gitar rody:

Korang beli lah majalah ni..baru nampak semua hehe...aku nak scan tp scaner kecik so xmasuk semua..hehehe

Cun2 semua gitar dia...aku paling berkenan tgk Ibanez dia tu..ada dia main gitar tu utk MTV utk Album Rock yeh yeh..


Yang gitar cekelat nampak ala2 mcm kayu tu..pasan dia main utk MTV lagu Delaila


fender stratocaster USA 
(Yang rody pakai sekarang)


Gitar fender merah tu

No comments:

Search