IKLIM SEJUK LANDA SEMENANJUNG MALAYSIA


Korang rasa tak ape yang aku sedang rasa sekarang ni?

Sejuk sangat..sejuk luar biasa...
sekarang dah pukul 8.30 malam..Selalu time camni aku dah lepak hall depan tgk TV sambil onn 2 kipas (saya kurang kaya xde ekon kt rumah) sebab biasa malam panas....tapi malam ni..tak mampu ok nak pasang satu kipas pon..Sampai window slide tu pun aku tutup rapat-rapat..Sejuk tahap gaban dah ni....sampaikan selongkar almari cari sweater dengan trek shut..biasa pakai half pants je kat rumah(takde sape dpt tgk auratku) :D ..

Cuaca malam ni terasa sejuk macam kat Cameron gitu...(ermm Lama dah xpegi cameron)..Aku ingatkan aku dah ade simptom demam denggi ke...demam kura kura ke...bila tanya mak,mak pon kata dia sejuk sama....sampai pakai stokin plak tu..hehe...dah rasa macam dok kat US (aku belum penah sampai us..tp kata org mmg sejuk :p )

Belah siang pon cuaca agak sejuk jugak sikit...biasa pasang ekon kt opis sampai 16...tapi kali ni onn 22 hehe....Lagi2 time pagilah...ikutkan aku tak lah keluar pegi keje pagi sgt...tapi means pagi time nak solat subuh..time nak amik wuduk...makk aii..bukak paip tapi nak sentuh air tu pun mengigil....Sampai kan aku amik wuduk kat water heater hehe..buruk perangai....

Tempat korang sejuk tak?
Kenapa Malaysia tetiba sejuk sekarang ni?

Comments