Friday, January 10, 2014

KOLEKSI GAMBAR ARTIS

ni lah Koleksi album gambar artis..hehe...kau hado?


Member ramai tanya why siap ko simpan semua...Mcm mengagung2kan plak....
Sape ckp?aku simpan utk kenangan la...Aku still waras la nak agung2kan gambar ade ape...
Aku minat dari kecik..gunting dan tampal..hahaha....ni Gambar real ok...yang baju oren tu rody(Kristal) masa umur 15 Tahun...comel kan...cehh....Ni zaman berutus surat...gambar rodi tu...dia yg bg hokay..siap ade tulis "Khas buat peminat" lagi..Sila jeles...Masa ni zaman tangkap gambar pegi cuci filem kat kedai lagi..belum ade Dlsr..kalau ade pon xmampu lagi...

xsilap majalah URTV

Gambar ni masa Kristal datang Terminal one...Dulu terasa amat bangga Artis setiap minggu buat promotion Album/Filem kat Terminal One tu...Kebetulan masa dorang datang aku baru lepas balik tuition...So dapat la dgr dorang nyanyi dan nyanyi..ni zaman album ANALOGI....Aku dapat nyanyi lagu NURANI dengan Lan kristal..sila sila jeles lagi hehehe...Terbaik..balik rumah tersenyum2...(ni kan kisah lama)

Mangga

Dulu memang aku ade simpan gambar2 dorang dari kecik sampai besar..kan dulu majalah mangga ade siarkan satu ruangan artis zaman kanak2 sampai dewasa...tak silap aku rody & lan pon ade hehe....lain bebenor mereka time kecik hahaha....


Tapi sekarang ape yg aku simpan dulu dah hanyut kat air banjir..urmm...dah berlayar kat mana tah...habis kenangan hehe....hobi masa lapang aku masa tu...

No comments:

Search