BORING


Toinkkk!!!! adelah Ø   Bila berada di opis hari Sabtu....So after ni aku nak luangkan masa bermovie santai kat terminal 1,Sape kate xnak pegi..tak nak kat terminal one..tak standard..tak best tu terpulang la...kat tempat tu la aku merongeng zaman remaja....marah sana adelah murah ye..Touch kejap..ape2 jelah....orgkan macam2 kan....ku sedar ku tak kaya haha..pegi tempat2 mahal ape ade kalau poket ade RM 20 je kan kan....Balistik today!!!! tp sblm tu nak pi food court cari tomyam sup dulu lah...sian kat mak arini dia cuti masak masakan diet aku hahaha.....jgn gelak ok..dah ade penurunan..walaupun penyeksaan....

Mehh sini citer pasal diet..aritu ade sorang geng ni nak perkenalkan prodok diet la...tp nak kena jumpa dulu nak explain..laa why x explain dlm telefon aje...so sebab aku ni jenis the busy women every weekend..so aku menolak lah..lepas tu dia boleh plak perli2 "Nak seribu daya tak nak seribu dalih" aper cer?perli2 kata sampai bila nak gemuk...blaa blaa blaa..pedih siot....dalam dia nak suggest tu aku rasa cara dia agak kasar sikit...maybe benda camni kena ckp halus2 bahasa halus wakakaka....

Dia kata makan ubat tu makan tak payah pantang...tak payah senaman....makan ubat tu dan boleh makan mcm biasa..omg..ubat apekah itu?aku ni siap dapat saranan doktor lagi ok!!! Kalau nak amik ubat2 mcm tu kena ade senaman ok!!!kelau tak kedap lah ubat tu dalam badan hahaha....makin gumukss la kan kan...urmm....

Hari genap 11 hari aku pantang nasi..bkn pantang jumpa ok..memang xmkn la..huhu...semangat2...Org keliling yg kurus..cantik..pinggang rampig selalu membunuh hati ku..ko ingat aku patung atau batu xde perasaan dengan kutukan ko?Dah rasa hebat ko..kesain aku..tu pasal aku lagi suka diam dan diam...berapi2 kat blog je hahaha...
ok nanti kalau berjaya penurunan ni sampai tahap target aku post sini gambar ye..hahahah..pokoknya displin ye ke idak?heheh

Comments