The Sister Outing

Plan outing dengan Kak Kim...& Nureleena....Planing awal nak pegi Zoo negara..Ziarah binatang =_= Tapi bila aku google "Tiket Online" Makk aiii terperanjat kau!!!! Harga dewasa RM30 tu kalau ada mykad..kalau sesape tak bawak Mykad RM50 ye...Nak Pegi zoo je kot sampai harga macam tu..mahal giler...bagi orang macam aku lah...tak tau lah kalau orang lain kata murah....urmm....akhirnya tak jadi...

Finally, lepak Mid Valley je...Aku gerak dari Nilai pukul 10.30 pagi..nasib laa train tak lambat kali ni...kalau tak jenuh nak tunggu je laa...Dapat train dalam pukul 10.45 pagi.. Kiraan waktu perjalanan 1 jam...11.45 pagi sampai....Agaknya masa tu Mid Valley baru nak bukak gate kot hahah....awal betul sampai...Aku sempat pegi outer-outer selendang aku ni...bergerak2 sampai salah parking...haha...senget benget...10 minit kemudian dapat whatsapp dari kimy..tanya lokasi aku..semestinya toilet hahah...dia kata tunggu kat MPH..

Kehulu kehilir aku jalan dalam mid tu dari selatan utara timur pegi barat..apsal aku tak jumpa MPH tu...Ok aku rasa aku sesat!!...Mid tu memang besar gila tu pasal sesat..Almaklum lah aku kan budak kampung masuk KL sesat lah :P last2 whatsapp lah si kimy mintak dia yg cari aku..kaki lenguh wehh tak jumpa2 gak..Padehal dia sekitar situ je...jarak 20meter aje kot..terlindung dengan replika pokok krimas je hahaha...Ok jumpa kimy..Dia lapar katanya...aku nak tunggu eleena dulu...tapi bila tgk macam lapar gila terus pegi mkn kat CRS (Chicken Rice Shop)... Hambikk ko set kim amik tak tahan tu...nak meletup perut aku....Nasib lah eleena sampai jugak lepas tu...kembung penuh perut dia...Orang terakhir makan wajib habiskan semua kan..hahaha...kesian eleena...Kim notty!!!

Lepas round2 baru jumpa..MPH tu rupanya dah pindah kat bawah plak...lagi bawah dari tempat asal..nampak macam kecik sikit...




After makan...kami jalan jalan..pusing pusing Mid Valley...Dari atas ke bawah..dari bawah ke atas..dari tepi ke tengah..dari tengah ke  atas balik...Cuci mata katanya..exercise lutuk dan kaki yg gebu ni... 







3 org berpakat nk tgk wayang plak...aku nk tgk Cinderella...kan ade NELYDIA SENROSE....Eleena nk tgk cite dinosaur kihkihkih...Tapi kimy nak tgk RIDDICK plak...Takpe lah tak kisah...Mahal jugak tiket nya RM11...Tak ramai sgt pon penonton!!! Sbb cite pon agak bored jugak...



Lepas wayang habis...perut ni terasa amat lapar tahap gaban..almaklum lah 2 jam duduk dalam ekon..hujan plak lagi memang lah cepat lapar....kali ni makan pizza plak..hah...tak lama lg eleena bakal tembam macam kami...Semua restaurant sekitar situ dah penuh..ok lah pizza tu...lama x mkn roti kan haha....


Lapar sangat kot budak eleena ni sampai nak sembelih aku...nk buat daging pizza ekk...aku memang empuk tau hahaha.....lemak banyak....
time makan tak de gambar sebab semua fokus kat mulut dan perut je..hahaha....2 keping sorang lak tu..sama2 bersaing je eleena ni dgn aku...perut aku ok la besar yang dia tak de perut tu simpan pizza tu kat mana xtau hahaha....welcome to gemuk club!!!


Ok ni tempat wajib kami berpossing setiap kali pegi mid valley..jakun kan...aku memang cam gini org kampung masuk bandar....Ada aku kesah....tapi memang cun plak...

Ini style possing between camera with camera....macam-macam ragam...

Air pancut berlampu!!!
Last meet aritu..setiap kali snap gambar kimy..air dia tak keluar..tapi kali ni air tu dah ok bahahahaha....
kesian btol...


K-Bye Kami dah nak balik dah.....tapi aku je yang balik..mereka orang KL oklah...aku orang Nilai...jauh kan naik Ktm :P


Mereka ni balik lewat kot...sebab uncle Isa ,bapak eleena ni amik lewat sikit...wahh enjoy lah mereka...siap jumpa artis lagi..sape?pakcik eleena....yg pames watak datuk mansur tu.. =_=





Comments