Hye!!Happy Ahad Day!!!!


Hari ni tak pegi mana mana pon...dok rumah jaga orang demam hehehe....kesian dia demam...tapi syok syok duduk rumah..lepak lepak santai....tetiba orang demam ajak lunch kat chicken rice shop....Errmmm macam sedap je..macam best je...ok kami pon keluar lah....

Order lah apa yg tekak ^& perut hajatkan....Sampai aje hidangan...time for mencekik!!nyumm2...Tapi Kakak saya yg demam tu tak nak makan....dia kata makanan tu masin?aikk.....aku makan elok je....so malas nk bungkus...aku habiskan lah ayam2 atas tu....hahaha....Macam nak meletup perut aku...Esok mesti dah jadi lemak tepu....

Lepas makan temankan lah dia nak pegi beli ketam & 100 plus...cari penawar demam katanya....Dah keluar supermarket hari ahad..tentu tentu lah ramai orang baq hang!!!!....Nasib lah kakak cashier tu boleh di katakan laju lah jugak dia bungkus & scan barang tak lah selama aritu aku pegi giant tu..30 minit ko aritu aku berdiri je tunggu nak bayar!!!


______________________________________________________________________________







Otw Balik rumah aku terbaca plak Fesbuk Acap Kristal....Show Kristal kat Putrajaya....Macam Best je..Macam syok je..Macam Rock je kan hehehe...So sampai rumah...Whats app lah si "Aein" Tanya dia kat mana...nak ajak pegi tgk show Kristal...Tapi sayang dia masih lagi kat kg dia "Port Dickson" Nampaknya aku memang pegi sorang lah putrajaya tuh....urmm....redah aje..Whats app member #Kristalovers tak de yg pegi...Asmidar kata nak pegi..tapi last2 dia send Whats app dia pegi mines tak jadi pegi putrajaya....Aku dah nak sampai masa tu.....Nak patah balik pon rugi je...so pegi sorang je ahakz....macam sogan plak ehh nak jumpo kristal tu..pesal pon tak tau!!macam nebes!!ahakz...biol!!! .....



Whats app plak kak sheila...(Wife Lan Kristal) Dia tak pegi plak....katanya "Mabuk Laut" Laut mana dia pegi?Kira Jet lag lah tu hehehe....Ok tak pe tabah2 pegi sorang...hahaha....Aku parking kete jarak 4 buah je dari kete lan kristal hahaha.,.,Siap snap lagi gambar "anak gajah" Abang lan tu sebab nak send kat whats app...hahaha,,Lepas snap terus jalan sblh kete tu..ingat tak de org dlm tu sekali abg lan bukak pintu.."Hah nasib aku tak sondol pintu tuh...kalau x senak perut hikhikhik"  Katanya Dia nak lelap mata sat sementara tunggu sblm show...Aku tak tau awat lidah macam kelu sikit..berterabur ayat aku cakap ngan lan tuh..hahaha....Mengelabah lebih!! Almaklumlah saya ni pemalu..cehhh!!!!Aku cakap aku lepak tgk BOTB kejap...lan kata kristal semua ade sana...ok...



Usha rody..ehhh bkn aku usha kristal....Tapi tak nampak plak....Lepak2 tgk BOTB mama call plak..adoii suasana bising kena cari tempat sesuai nak jwp fon...."Jangan lupa beli air kelapa" Adoiii mana nak carik air kelapa kat situ...erkkk.....bingung pasal air kelapa sepanjang melayan BOTB..tapi lepas tu lupa plak bila nampak rody.,.ehhh silap..nampak kristal...."Kechiq,GG,Acap,Afiez,Rody"...

Show bermulaa..."Selagi ada rindu...Delaila...Seragam Hitam & Persoalan....Lagu baru tuh....head banging....terasa nak head banging jugak tapi nanti tercabut plak tudung nanti...tu pon macam nak meleret je selendang aku tuh...Syok ohh lama x pegi show kristal dengan lagu lagu best tuh....

________________________________________________________________________________








________________________________________________________________________________

Sempat lah snap capture gambar Kristal atas stage & Rekod 3 Daripada 4 lagu diaorg!! enjoy...Pandai abg lan hargai peminat...#Kls yg dtg sorang pon dia tetap mention!!hikhikhik...Aktif betul Kristal ni mengusai pentas..kehulur kehilir dengan instrument masing2 atas stage tu..kecuali acap lah hehehe....Kiri dan kekanan..kekanan dan kekiri anak mata ikut dorang berjalan2 atas stage...Eye contact lan pon best!!!heheh....Dengar dak belakang tu ckp "Ehh lan Kristal ensemm lah"....Rody ade janggut..comel......kihkih..Show habis dengan jayanya,,,,

Possing Kejap: yg tgh tu member baru Kristal...main cak lempong!!!



Lepas show habis...Kristal lepak belakang stage....Badan macam nak pegi tegur dorang tapi kaki plak tak nak..aishhh parah aku nih....Pesal tah selalu kot dlu jumpa kristal ni..adoiii peringkat bahaya hahah....Last last beranikan diri jugak...buang rasa nebes sgt tu...tegur abg lan...rody...kechiq..!!!Mintak berposing dengan rody yg sibuk packing alatan gitar dia,,,!!Thanks Lan & Rody sebab luangkan masa bergambar...Saya amat hargai masa itu....tup tup lepas amik gambar dengan 2 artis hot ni..bateri DLSr plak habis!!!erk....Menci!!!....Apa apa pon kristal memang sporting..low profile...Inilah peminat nak...Hargai kami..hehehe...kami tak nak duit anda..cuma nak masa bergambar je hehe..kasi bangga tunjuk kat orang kampung..aku jumpa kristal!!!...ok aku sgt BATAK!!..

Otw rushing ke kete aku tu dengar org panggil nama ku..haha...ehh Diana lah...ni keluarga Kristal jugak dulu ni hehehe....berkaitan rapat..kawan2 dorang gak...kenal kat myspace tak silap...lepas tu jd geng sekepala...syok...low profile aje dia ni...ckp pon sweet talker...hehehe....2 tahun tak jumpa dia...last jumpa rasanya dekat jom heboh...lama dah anak dia pon makin besar....ni lah orgnya...







OK HABISSSSSS!!!!!



Comments