Fruit Tartlet Mini (Open Order)

Sejak aku Open Order utk Fruit Tartlet ni alhamdulilah dah banyak tempahan aku dapat..Semua beri feed back yang terbaik...

Feedback: 
"Aimi sedap tartlet ko tak berapa manis..juz nice..."
"Crust cup ko sedap selalu beli kat luar crust dia pon keras..xsedap plak tu"
"Suka mini tartlet ni..nak makan senang..kecik je terus masuk mulut"

Alhamdulilah rezeki allah swt kurniakan..aku amat bersyukur!!thanks kengkawan yang order...korang bagi aku satu semangat luar biasa...Aku akan mempertingkan kan lagi quality produk aku...Pada asalnya aku bukan lah pandai sangat bakery ni..sebab dulu aku Chef western cuisine je bukan bakery..so menapak sikit sikit dengan bantuan korang aku dah cukup bersyukur!!!!

Pada geng-geng nak order..setakat ni aku hanya jual sekitar Nilai-Mantin je..sape sape yang berdekatan dengan daerah tu korang PM lah aku laju laju yee..tak pon boleh gunakan Wechat: aimi_kahar ...Pastikan korang order 3 hari before korang pick up...aku kena siapkan crustnya dulu...aku suka lagi jual crust tu secara fresh..Contoh "malam ni buat...esok tu terus customer pick up" Harga 1 pcs RM 1.20 .....Pada yang mintak by kotak aku akan cari & prepare by Kotak...Tapi biasanya ramai yang request by cup..sebab senang nak makan...dan senang nak simpan...


Antara buah yang aku gunakan...Bukan tak nak guna strawberry,tapi mahal sangat...
so selalu guna kan 3 jenis buah ni..tapi if ade request lain..akan di pertimbangkan.... Dan mungkin ade perubahan dari segi harga



In Making!!!


In Making "Piping custard dalam crust cup"









Comments