Thursday, November 14, 2013

TERLENYEK NYARIS TERBUNUH

Cuak aku..ade ke masa aku reverse kete terlenyek sikit kaki kucing akak aku nie...nasib dengar dia punya suara jeritan...nasib gak bila reverse aku tukar gear pergi depan balik..kalau ter"reverse"  terus naya lah...Meraung kot kakak aku nanti....Susah ade kucing tak takut kat kereta ni....dulu mak aku pernah terlanggar..tak duga kucing tu nak lepak kat tayar kereta..maybe suka situ sebab redup...Mengigil gigil kaki tak sudah..dah lah masa tu tergesa gesa nak amik kakak aku balik dari sekolah dia..janji 1.20pm...1.15 aku kat rumah lagi...so punya gelojoh tu terlanggar sikit..nasib baik tak ade ape ape...sempat la mak aku urut sikit...Tu la sape suruh duduk bawah kete..adoii...

Inilah dia...Nama nya "Meow" Simple je kakak aku bagi nama..."Meow" ni memang suka naik kete..korang tgk lah dia possing...biasa kucing lain bawak naik kete mengila...tergamam ke ape...kot2 kena buang ke ape...tapi maybe kucing ni bijak..dia tau dia tinggal langkawi...setakat naik kete bukan leh buang sampai sungai petani hahahah....tapi kau kucing tgk lah perjalanan jauh kau nanti balik nilai cuti sekolah nie hehehe....berapa lama dapat bertahan dalam kebosanan perjalanan Kuala Kedah-Negeri Sembilan

Berpangku yee..super mengada..nak je cubit cubit!!!....Mak tak dapat cucu lagi..kucing pun boleh lah kan mak heheheeh

Gedik punya kucing..tak nak duduk belakang nak duduk depan..confius kekadang kucing ke budak =_+

Sedap baring sambil peluk anak patung!!!!

Berani dia tengok luar masa kete still bergerak...

No comments:

Search