Friday, November 8, 2013

LANGKAWI 04 NOVEMBER 2013

Siap keluar pagi pagi dengan tak mandi nya (Opss terkantoi) hantar kakak aku pegi keje..balik dari hantar dia sempat singgah beli bekfest kejap dan sarapan kat taman awam teluk yu bersama mak...Kali tak syok..air tak pasang lagi..air kat tengah laut hahaha...kalau tak nak je terjun mandi manda...

Lepak borak borak dengan mak dulu...lepas bergambar sakan..kali ni mak dah reti guna Camera Dslr..so ade lah orang yang boleh snap untuk saya hehehe...


Air Jauh ketengah...

Ketam..ketam apetah..berbulu..ketam bulu hehehe

Kucing ni serodok lubang ketam..

Rock star berpossing


Eh boleh terobang plak hehehe

Kucing ni manja sangat!!!





No comments:

Search