Fruit tartlet mini

Jenuh jugak semalam nak siapkan 4 kotak Fruit tartlet mini ni...tetiba ade customer repeat order last minit!!ikutkan aku memang tak nak amik pon last minit order sbb cup crust tu aku lebih suka buat sendiri dari beli..kalau beli kekadang ade macam bau hapak pon ade...aku suka fresh fresh...dulu penah beli..sampai berminyak minyak & lemau...tu yang lebih suka buat sendiri..walaupun sebenarnya adalah leceh...tp customer rayu merayu
plak!! Katanya dia nak buat besday anak dia...nak hidangkan kat kawan anak anak dia..so macam rasa kesian plak..customer merayu tuh...haha...tapi salute kat customer tu la..baru aku bagi rasa 4 bijik..dia dah order 1 kotak..lps tu dlm tempoh 2 minggu dia terus order 4 kotak...Dia kata sedap & murah..Tapi ade dikalangan kawan2 aku kata mahal..nak murah lagi...aku kata ok nak murah so aku pakai material semua murah2 la..mmg tak sedap lah kan...ahaha..ni dah kira murah ni..sebiji RM1..kalau u olls usha KINGS ke..atau mana2 kedai bakery la..dorang jual satu ketui kecik ni Rm 2 tau...Kalau standart size plakRM3.80..Glurp!!! Mahai...Dulu saya jual around 2008 harganya saya amik RM 0.70-RM 0.80 je tapi skrg ni..semua mahal..terutama buah2an atas tu...so harga mini ni hanya RM1.00 sape berminat PM saye ye....



Comments