BAKAL BERBAKAL HANG OUT!!

Hari ni sabtu...aku macam biasa still keje dan keje..tapi sampai pukul 1 je..half day...Tak seronok lah opis ni sunyi je..boring guling2..Lepas keje nak pegi Kuala Pilah..Temankan bakal kak ipar aku ni & bonda dia pegi wedding bekas kawan serumah dia masa kat Johor Baharu...Kononnya aku ni pemandu arahlah..tapi last last aku pon blur tak tau jalan...siap bawak mak aku sekali..haha...korang kena faham aku bukan berjalan sangat pon sekitar Negeri Sembilan ni..Walaupun aku anak Negeri Sembilan...Aku bIasa Nilai-Seremban-Nilai je...hahaa...

Aku balik keje je..tgk kete hyundai putih dia dah ade depan rumah...Pehal aku rasa segan tah..adoii..rumah aku kot kan haha...aku masuk rumah je..tak nampak plak orangnya..rupanya tengah solat..takpe aku relaks dulu lepak lepak bilik dengar lagu..Dapat sms dari bakal kak ipar ni :"Aimi kau kat mane?".. Aku:"Kat sebalah bilik kau je"..haha..adoii sebelah bilik je pon nak Bersms bagai..vengonglah...

Dalam pukul 2pm gerak Kuala pilah...Follow Highway LEKAS..ade la dalam 1jam sampai destinasi..oppss rasa tak sejam..rasa macam jauh je..macam lama je..tah bape jam perjalanan xsure haha...Sampai rumah perantin..jumpa perantin..bergambar dengan perantin..Blaa Blaaa Blaaa...Mak perantin jemput makan...Makan kat tempat VVIP tuh..siap dome atas meja tuh..xpayah nak pi amik kat meja buffet tuh...Makan makan sampai kenyang...Ayam goreng sedap!!Oren dia manis..Nomm Nomm Nomm...Time lepas makan dia sambung bergambar2 chit chit chat talk talk dgn perantin..aku lak peluang pi makan eskerem bawah khemah..free eskerem free hehe...."Teruk kan tuan punya blog nie"hehehe..

Terus dia duduk sebelah pengantin atas sofa..amik berkat ler tuh!!

Mak dia plak...
mesti terkenang masa naik pelamin dgn pak samit kan makcik hehee

Mereka pose dengan mak aku plak!! Rendah nye mak den 
Krikk Krikk!! +_=
Dah kenyang Kita peace!!!


Ready for buy the Cincin tunang...Actually aku part ni aku rasa cukup membosankan..super curious dengan diri aku...biasa pompuan ni kalau pasal hal cincin mincin ni mesti teruja..aku rasa macam tak =_= ...Biarkan mereka pilih memilih..aku dok belakang je..perhati je...Aku pon payah nak beza cincin tu lawa ke tak..Hah macam mana tuh?Terer cina kedai tgk jari terus tau size bape..size bakal kak ipar aku ni 16 kot ke 17..haha lupa dahh...cina tu ckp kat aku "Dik,nanti u kawin..u dtg beli sini...sini ade u punya saiz jari..u saiz 21" Isk uncle ni saya lambat lagi tau..Orang lain nak tunang dia offer aku pulak...Rimas!!Rimas!!

Puas hati masing masing beli cincin..aku lega dah..dah boleh balik...tapi mak plak request nak pegi minum Coconut Shake kat "Restaurant Warisasan" tempat ni bebetul opposite dengan simpang nak masuk "ISTANA SERI MENANTI" ...lama tak masuk sanalah..one day nak pegi la...Citer pasal Coconut Shake ni..bapak aku lah beriya suruh mak aku pi belanja bakal bakal ni minum kat sana..Apalah kelainan sangat "Kelapa Goncang ehh Coconut Shake ni" Harga biasa RM1.90-Harga Special RM2.90 bezanya eskerem vanilla tertonggok atas shake tu je...Coconut shake ni adik beradik dengan ice blended je...tapi memang fames plak kat Sekitar Kuala Pilah..dari start ulu bendul bawak ke pekan..fames dengan Kelapa goncang ni....Tapi paling lawak..nama minuman ni "Janda Coconut Shake" kahkahkah....yg jual tu janda ke?Please pembaca budiman..pikir waras sikit ye!!!

Talking..Chating..Laughing...Possing!!

Inilah yang kononnya fames sgt tuh...
"Kelapa Goncang A.k.a Cocut Shake"
RM2.90 (Special sebab Bubuh eskerem Vanilla)

Peace geng..Camerawomen pon nak nyelit gambar gak!!


Balik time...terus balik takde singgah singgah..time balik rasa amacm dekat plak...pesal ntah...Sempat mereka solat dulu sebelum kembali ke Muar...Aku kena conduct jugak mereka sampai ke tol..confius byk sgt jalan kan...gelap2 plak lagi....Aku hantar sampai Shell je..Almaklumlah Tol nilai xleh buat u turn dah. tempat u turn dah sempang dengan batu besar...Aku balik rumah plak..mandi mandi..lepak depan tv lepas tu aku pon tak sedar dah subuh...

Comments