SHOWCASE KRISTAL LAST NIGHT (30/10/13)


Walaupun tak pegi...terasa macam pegi hahaha....sebab geng saya "Alip" selalu update hahhaa....Thanks Alip cyg ko!! :P .....Saya yang tak pegi ni saje2 la stalker dari facebook bawak ler ke instagram mereka yang pegi hehe....Saya jumpa gambar ni kat IG Acap hehe...
saya suka poster Banner tu ;D

Picture Tiket ni saya copypaste dari fb Alip ;D

Saya rasa Woww!!! Malai Rock Station jadikan gambar tu sebagai Banner konsert :P *Sayamacamadarasabanggasikit* Saya tengok poster promote yang kristal buat tak lawa Kihkihkih....opss....tu yang saya buat kasi smart sikit...Agak kalau asmidar yg buat mesti lagi gempak..dia pandai gune Photoshop..saya gune Photoscape =_= Jer....Saya upload kat ig saya..Lan kristal plak repost kat IG dia...hehehe..lepas tu Kat Page kristal!!...urmmm lepas tu dan lepas tu jadi Banner...kat Gambar tu tak de Kechiq sebab puas search gambar Kristal yang sesuai..ade gambar kechiq tak de plak gambar apiez....ade gambar apiez takde plak gambar kechiq...so gambar tu je saya pilih....Bila edit punya edit...Nampak dah macam poster zaman rock 80 an plak..ok la kan...?

Memula saya dah dapat kebebasan nak pegi..sekali kawan ayah saya cakap direct kat my ayah tempat tu tak bagus..luluh rasanya tak dapat pegi..Uncle Zack jeles kan...menyedihkan!!!!Takpe takpe!!!Merajuk setahun!!!!

Sepanjang perjalanan konsert Kls pon banyak update...rajin wife abang lan update dari mula sampai habis..hehe thanks....kak sheila " saya memang terasa ada kat sana ;)"
Sebenarnya saya sangat jeles....saya pasang lagu kristal dengar kat headphone kuat kuat!! sob...sob...!!!!

Siap rekod video lagi "Seragam Hitam LIVE" Rasa nak joget sama!!! Enjoy betul boys kls...nampak Luth macam tak stabil je head banging!!kalau lah ter "banging kepala kat stage mmg naya lah"..lupa plak jalan balik lahad datu nanti....Psstt sangat kagum dengan Luth sanggup turun semenanjung demi Kristal!!! kau boleh?...Den pon tak boleh....*sigh*




Geng Kls yang hadir...Kebanyakkan mereka dari KL....!!



Kristal " picture-credit-to-Alif"


.:Bernanah hati sebab tak dapat pegiiii:.


Comments