Monday, October 28, 2013

28/10/13

Hari isnin bermula...Kemalasan pun bermula...kalau dapat tido dan tido sungguh bahagianya rasa ;D
Membilang hari nak bercuti panjang...Tak lah panjang mana pon dalam 5 hari aje....
Langkawi Aku datang....Mood nak pergi langkawi lagi menebal bila dah ada DSLR wahahahaa....
Konon nak snap Klickk Klickk sana sinilah....

Urusan tiket pergi balik dah settle...Airasia je kot tapi harga tiketnya..Glurp!!! tak pe lah sekali sekala bawa Mak pegi jalan jalan....Balik dari langkawi makan maggie je hahaha...Botak..

tinggal 2 bulan aje lagi nak masuk 2014...sekejap aje rasa setahun ni...berlalu dengan pantasnya...Pelbagai onak dan duri di lalui...cewah....Geng geng ramai dah mendirikan rumah tangga...aku postpone dulu tunggu orang masuk minang..kalau ada jodoh tak kemana pon kan walau pon masa tu kita dah veteren hahahaha....

No comments:

Search