OPEN HOUSE TRIO "LAN KRISTAL, SYURA MASTERCHEF & SITI NORDIANA (NANA)


Saya dapat jemputan ke Majlis mereka ni....Mekasih abang Lan & kak sheila..invite Kls :D..Teruja dan terharu...Actually ni kot 1st time aku attend majlis Artis macam ni..hehe..so aku tersangatlan BATAK....Wajib nak bergambar dengan 3 Artis ni..Lagi pon Aku memang minat dengan dorang ni since zaman sekolah menangah..Boleh dikatakan setiap bulan mesti dorang punya citer keluar kat Majalah MANGGA....Pelbagai kisah Pelbagai Telatah....Tapi semenjak dah tak de kisah mereka di paparkan dalam majalah tu...tak beli dah..semua baca kat internet je..murah pon murah..senang pon senang!!!



Majlis ni diadakan kat Wangsa maju...hanya jarak beberapa buah kedai je dengan syarikat Milik Lan kristal...Agak dia selalu lepak makan situ so sekali harung buat open house kat situ..lepas majlis tak payah pikir nak kemas atau basuh kuali ke ape bagai!!!Catering terus..makan dan telan dan buang hehehe



Gerak dari Nilai ke sana ambil masa dalam sejam 20 minit..Janji dengan member dalam pukul 1pm sampai tapi memandangkan aku sendiri pon dah terlepas tren...terlajak masa so sampai 1.45pm...Aku pegi di temani member baru...peminat kristal jugak..Azimah nama dia...Tinggal berdekatan rumah aku jugak....Dari nilai ke sentral naik Komuter sampai sentral KL..then naik LRT sampai ke Lrt sri rampai...Then jalan kaki sampai kat majlis tuh..ponekk den!!!berpoluh poluh di buek ehh....elok naik teksi..tapi den sajo nak jalan kaki tapi hujan pulak kono lari lari dengan kasut heel..adoiii...kalau terkelucehh la kaki memang mendapat laa!!! 



Sampai sampai aje dengar Lan kristal sedang nyanyi lagu Raya...Suasana hari raya duet dengan syura tak silap!!!Saya sangat laa salute kepada 3 artis tuh..meraka sangatlah HUMBLE....mesra...Low profile....saya sebagai peminat merasa sangat bertuah jumpa mereka!!! "Crying..Happy Happy..psstt"

















Comments