OPEN HOUSE RAYA RAYA "KAK NINA BOAVISTA"

Super gorgeous Open House Kat Menara KL....BATAK kejap!!!

Sebenarnya saya adalah seorang yang gayat dengan ketinggian...ketinggian appartmet 8 tingkat pon saya dah rasa macam nak tumbang kihkihkih..apetah lagi ketinggian..335 meter..kalau sampai antena 421 meter..tinggi kan...Time naik lift memang rasa mual dan dalam telinga macam ada tekanan....Tak silap tingkat 3 rasanya open house kak fena ni....makk aii gayat nye saya masa tengok bawah....rasa macam nak tumbang KL tower kihkihkih..tapi bila lama lama ok dah....lepas makan..ramai ramai pose kat tingkap tu sambil hati hati takut jatuh bawah..hahaha....paling klakar yana kot hahah..main tolak tolak sikit dia dah cuak hahaha....terasa macam nak jatuh!!!

Kami sampai open house kak fena ni dah dekat pukul 4 ptg macam tu...masa tu hujan dengan sangat lebatnya..persekitaran pon lembap lembap gelap semua ada...Rasa sweet bila asmidar berpayung dengan waney..saya berpayung dengan azimah hehehe...kami sampai orang kato dah alah usaii...nasib ada lebihan food yang tinggal...dodol tu sangat sedap...amik penuh satu pinggan kertas untuk saya aje...chill!!!
bukan lambat sampai tapi lambat gerak dari trio lan kristal...dengan tempuh jem kl tuh...tapi saya sangat teruja lah naik kete jalan jalan keliling kl..hehehe...kepala mendongak je...tingginya bulding...Dekat Nilai tak ade!!hehee....thanks asmidar tumpangkan akak dan kawan akak, azimah dan anta akak sampai  kat KTM putra..always appreciate you darl!!! thanks jugak kat kak fena...invite kls ke open house kak...u always gorgeous kak..macam retis :D Thanks jugak kat semua KLS yang amat sporting!!sentiasa rindu dengan geng kls kemana jua saya pergi =_=





Comments