BOWLING TOURNAMENT GENG MANTIN 2013


My 1st task..Organize  tournament bowling bersama Cik Donut...
susah rupanya nak handle event cam gini rupanya...
Kena layan pelbagai ragam orang...haha..
takpe pengalaman....
walaupun penyertaan nya kecil & menyedihkan..aku nak ucap jutaan terima kasih yang dapat datang dan meluangkan masa memberi sokongan pada event ini..

Majulah sukan untuk negara!! 

Dari segi pemilihan dan penyediaan hadiah,item hamper,balut hamper semua tu keje Cik Donut..Aku surrender la bab membalut ni....








Hamper 1,2,3 & Hadiah BEST SCORE WANITA/LELAKI


Cik Donut Bersama Bungkusan hampernya...


Ganas ok!!!!

Keje aku booking tempat, cari orang...
daftar orang...
kacau orang!!!

Tujuan utama event ni saje nak kumpulkan member member masa sek rendah..
Mungkin masa dan tarikh yang kurang sesuai hanya 9 orang saje dapat datang....
yang lain ada yang dari awal dah bagitau tak datang..
ada yang tak bagitau langsung..haha..

senyap je..!!!


KAMI LAH YANG SEMBILAN ORANG ITU!!!


Pose dulu sebelum GAME


Mehh remind balik sepanjang game tournament berlangsung...
Game start pukul 2pm tapi aku pukul 1.15 dah sampai Pusat Bowling Kompleks Sukan Airport, Nilai....
Cik Donut lambat datang heheh dia amik boyfie dia (woii kawan laki laa)....
Aku sampai aje tanya kaunter mula pukul berapa..
staff sana kata up to u!!!..
tapi aku tunggu mereka2 dtg dlu....
Bila semua dah sampai...
dah dapat kasut..
terus buat cabut undi untuk 6 orang gurlz yang ada....
dan cabutan undi lain untuk boy yang ade....

Seronok men bowling..
walaupon jumlah kecil kami tetap happy....


Group team kami!!!


Team 1:

Ramadan
Anisa
Sheila

Team 2

Azam
Ina
Diyana

Team 3

Saiful
Donut
Aku 

(Masa cabutan undi ni kebetulan...Anisa dapat satu group dgn adik dia...Ina dapat satu group dengan suami dia...donut plak satu group dgn kawan dia..) agak kalau ade team 4 mau aku satu group dengan kawan aku diyana hehehe



Aksi Silang Kaki Ina tu yang mahal :D

Aksi Lontaran Ramadan =_=


Pemenang bagi BEST SCORE LELAKI : En AZAM




Pemenang bagi BEST SCORE WANITA : Cik DONUT



(tak dapat nak kata kan tidak..mereka memang superb terer)


Team Yang Menjadi Juara..
Team 3




Team tempat ke-2
Team 2




Team tempat ke 3
Team 1



(Maafkan saya Gambar banyak Shaking..Adik Saya gigil hehehe..)

(Ini semua kebetulan yaa...ahaha...menaik menurun semua hahaha)






CANDID




CANDID




lepas masing masing dah dapat hadiah...
kami gerak pegi makan makan...
tapi time ni kami 7 orang aje...
lagi dua dah mintak balik dulu....
Thanks korang!!!!







T.kasih geng geng yang hadir..yang Dari Cheras tu..mantin..seremban..& sewaktu dengan nya..next event banyak penyertaan...kita up kan lagi harga..hadiah...baru masyukk kan.. ;D..next event organizer nya dah tentu bukan aku...kot cik donut nak menyambung..aku sentiasa support =_=

Comments