RAYA MASIH RAYA

Selamat hari kemerdekaan yang ke 56 dan Selamat hari raya...Mood raya masih ada...geng geng still ada datang rumah..mekasihh korang...Hari ni dah syawal ke-24..Barulah Nureleena & family serta Noorazlin & family sempat singgah ke teratak ayahdaku :D

Pagi sebelum mereka datang tu..aku kena pegi opis dlu..Dato Alvin nak ambik barang!!...Dalam pukul 12...lepas tu baru dapat balik...siap beli ais lagi..ais manjang abis je..kata taukey ramai buat open house..ais habis!!!laku ekk jual ais ni :D

1st yang datang Diyana & adik adiknya..."Saya sangatlah geram dengan adiknya,syifa" Comel giler!!!....suke main dengan kucing...!!bahaya bahaya!!!...dia sentuh badan kucing dia gelak terbahak bahak..kucing aim je dia..dapat tangan ko aku gigit!!"kihkihkih....

2nd  family yang datang..Elena & family...pick up mereka depan giant nilai....katanya hafal sampai giant je..hehe..nasib yana ade..tumpang kete dia je..xpayah nak keluarkan kete dari garaj...Wahh boyfie dia pon hade!!..kali ni tak banyak cakap plakk dia..rase RARE..Malu ekk Khai..hahaha....malu dengan akak ke malu dengan mak eleena?nasib mak je..kalau ade ayah dia sekali bisu terus hahaha....Mereka sampai around 1.30pm...semua dah siap terhidang..


i makes this for "Tetamu"


Makan makan....talking talking...laughing...laughing..slappgng..slapping...Jaming,,jaming...singing..singing...and terasa nak sleeping..sleeping...plakk..hahaha..best jumpa rindu kat eleena... <3 elna rindu akak tak?hehe...aku rasa macam dia bebetul adik den lak...kenal dia since dia umur 14 rasanya..skrg dia dh umur 20...6 tahun berlalu dengan pantasnya..dari saman mysapce ke zaman facebook ke zaman twitter...

Nur Eleena

Ada gaya seorang gitarist hebat!!!

Possing maut!!!

Setengah jam lepas mereka pulang...Family Noorazlin plak dah sampai...Tak sempat sempat mak aku nak solat!!heheh...datang dua 3 kereta dengan mak cik dan pakciknya...serta sepupu sepapatnya...Saya sebenarnya adalah sangat segan bila berjumpa kenalan..tapi xnak hilang macho..den gagahkan juo!!!

Tradisi raya raya..makan makan..talking talking..laughing...laughing....briefing...Settle lauk pauk mak aku..bagus tak payah aku nak 3 hari 3 malam makan benda yg sama je...hahaa...muak!!!...mereka datang sekali balik berasingan...Makcik dia balik dulu sebab ade kawan dia datang rumah...Lin & mak ade bergosip dengan mak aku..haha..biarkan..lalalalaa....aku pulak dah janji dengan diyana nak makan sushi...tapi tak makan pon....makan kat Chicken rice shop...Ayam lagi..ayam dan ayam lagi!!Balik rumah pikir bantal je..sambil pikir tak sabar nak jumpa lan kristal ke-esokannya...




Comments