Tuesday, August 6, 2013

Pembikinan My Original Song!!

Hyee!!Selamat Berpuasa dan selamat hari raya bakal menjelma kurang dari 3 hari :D
Jom kita nak story sikit pasal pembikinan lagu nie..tapi lagu ni dalam proses lagi :D
Tajuk Kisah Kita..Lirik tulisan oleh saya serta lagu..
Lagu asal yang saya buat tu memang agak lemau lambat gila nak mampus muziknyaa..tapi saya dapat sentuhan gubahan lari segi adunan oleh seorang kawan...kenal kat facebook..ehh tapi kami sekampung...betul ke?hehehe....

Jatuh cinta dengan petikan intro lagu ni..syahdu :P
thanks beb!!kau merealisasikan lagu ni yang dah berkubur hampir 5 tahun :P

Nampak kesungguhan dan kepayahan beliau untuk adun mengadun lagu nih...terbaik..
Macam ade feel terharu..bangga..poyo..tettt!!!
tak sangka lagu ku dapat di hasilkan begini..tak sabar nak tunggu lagu ni disiapkan....take your time beb to finish this song!!..katanya ini 1st lagu dia adun!!..ohh sama lah..ni 1st lagu saya cipta!!

Terigin nak buat lagu english tapi my lidah belacan punya so hahah..nanti2 laa...
Aku ade buat lagu baru..opss!!tamak kan!!!yang ni pon tak settle lagi..hope so siap lah lagu ni!!!Akan ku tunggu!!!















No comments: