Friday, July 5, 2013

W.A.R.I.S - Botingkek LIRIK



(Aku dah siap Translet lagi lagu ni..pada siapa siapa yang asyik tanya makna lagu ni kat aku..korang baca sini lah..dah translet dah...translet google pon tak de okay!!heheeh)


Duit aku bertingkat tingkat
Dari Jelebu sampai bongek
Khabarkan seluruh kat kampung
Kuat benar lagi sombong
Kereta kat rumah bersusun susun
Itu gaya paya Kumboh

Jadi menantu memang untung
Tak payah nak bukak warung
Duit tak habis bersambung sambung

Duit aku bertingkat tingkat
Dari Jelebu sampai bongek

Duit aku bertingkat tingkat
Ada tanah merata tempat

Dalam kampung pandu Cadillac
Cermin gelap body full black
Belanja harta tak habis habis
Namanya pon MC Waris
Tak pernah dengar ke cik adik
Waghihx3 (Waris)

Terbang tinggi ala cenderawasih
Lagi tinggi dari CC
Tempat turun VIP
Tingkat tertinggi KLCC
Mitsubishi-Lancer poit!!
Gunanya nak pegi ladang sawit
Duit dah bertingkat tingkat

Rap english


Khabarkan seluruh kat kampung
Kuat benar lagi sombong
Kereta kat rumah bersusun susun
Itu gaya paya Kumboh

Jadi menantu memang untung
Tak payah nak bukak warung
Duit tak habis bersambung sambung

Duit aku bertingkat tingkat
Dari Jelebu sampai bongek

okay aku on,engkau pun on
tengok sape lagi champion
Masih hari hari mantai
Lembu tertumbang macam sambut Don
Rupaku macam james bond
Milah tengok pon turn on
tak sedar diri dah mengelamun
kot iya pun jgnlah guna timun

senang cerita orang panggil aku joki 
ketengahkan muzik rap dalam dialek negeri
musuh tengok iri hati
Tok mat dengar confirm happy

Harta kalau di belanja di jalan betul 
tak salah tu de
Masalah orang kita tak ada duit 
berebut harta

Duit habis entah kemana
Menyesal kemudian tak guna
rumah tergadai nak tinggal kat mana
Melopong yolah nak buat macam mana

Khabarkan seluruh kat kampung
Kuat benar lagi sombong
Kereta kat rumah bersusun susun
Itu gaya paya Kumboh

Jadi menantu memang untung
Tak payah nak bukak warung
Duit tak habis bersambung sambung

Duit aku bertingkat tingkat
Dari Jelebu sampai bongek

haha,waghih dua ribu dua belas 
buat tak buat jang?















No comments:

Search