TERSALAH KERETA

Pernah tak korang mengalami pengalaman yang melucukan ni? Saya pernah mengalami jugak bila kereta saya tu sama dengan kereta orang lain..selalu akan terkena sekitar shopping mall atau pun parking bertingkat hahaha....Pernah sekali kena..masa tu berjalan sambil on call dengan member...sampai kat sebuah kereta ni terus masukkan kunci ke lubang kunci..puas pusing kiri dan ke kanan..pehal tak boleh bukak plak...siap keluar semua perkataaan Tetttt!!!...Sekali kena "tegur" kat sorang apek cina ni.."Amoii lu apa bikin?Ini keleta saya lah...lu mau rompak ka? adoiii malunya masa tuh....sekali tengok no plat lain..bila pandang depan rupanya kete aku kat sebelah kete cina tu...masuk kete dengan pantas tanpa pandang kiri dan kanan...terus blah hahah....agaknya mesti cina tu blurr kan dengan kejadian tuh hahhaa

So kejadian ni berlaku kat my dad malam tadi...seronok gelak gelak semalam..wakakaka....semalam pergi terawih lepas berbuka puasa kat rumah...my dad drop kan saya & mak depan pintu masjid..so my dad pegi cari parking...lepas sejam lebih macam tu..lepas moreh nak balik ke kereta...cari my dad tapi tak ada plak kat kereta...sekali bila berpusing ke belakang..nampak my dad sibuk godek godek pintu kereta orang..adoiii.....Saya pon "Tegur".."Ayah buat ape tuh? Kereta kita kat depan tu lah bukan yang ni"...aku ape lagi.."WAKAKAKAKAKA....adoii ayah sape lah tuh....sampai rumah  terbahak bahak..padehal pernah merasa jugak semalu begitu..tapi sumpah lawak lah....my dad pon gelak...kereta semalam dengan kereta saya memang sama..maybe faktor utama tersilap kereta tu sebab lampu kat parking masjid tu samar-samar...sebab tak nak keliru saya pasangkan bantal kat seat kereta kaler merah siap ade logo "MU" lagi tau..walaupun saya tak minat bola...erm...so dapat lah bezakan...WAKAKA..pengalaman ngeri!!lalalalala

Comments