Friday, July 5, 2013

Sekelip Mata - IQWAL (sebalik tabir - telemovie & videoclips)

Lagu 'SEKELIP MATA' gubahan dan ciptaan Iqwal akan menjadi lagu tema telemovie 'SEKELIP MATA' arahan Rina Khan, lakonan Sazzy Falak & Pekin Ibrahim

Sebenarnya ni memang lagu kegemaran aku...aku suke layan part gitar solo tue..memamg feel lagu ni sebenarnya...setiap kali dengar tang korus aku rasa macam ade diferrent feeling sikit...meremang bulu roma....dengan suara iqwal yang mantap tuh...terbaik bro!!!


Dalam album iqwal ni..memang lagu ni aku selalu nak dengar!!Dalam kete..dalam bilik...kat hp..mp3..hah amik ko addict terus!!!sampaikan mak aku tau sape iqwal ni...kalau keluar tv pon siap jerit jerit panggil aku..katanya iqwal kat tv!!!hukhuk...bapak aku pon still sekarang ingat nama iqwal tuh...walaupun xtau rupa sebab anak dia ni dalam bilik tak lagu kristal lagu iqwal...kahkahkah....enjoy!!!


Super tak sabar nak tunggu video klip ni siap...Iqwal macam nampak hensem...kihkihkih..matang sudah...!!!!

Pada siapa yang baru nak kenal iqwal ni..atau lama dah kenal...nak dengar lagu iqwal boleh klik link ni..semua lagu dari album dia ada kat website ni..kalau nak lagu ni..kena beli...tapi setahu saya lah..dia biasa jual CD online...agak nak beli korang klik2 lah website ni ade detail contact!!!

www.reverbnation.com/iqwal/song


Lyric:

Berat aku rasakanHening pagi begini
Biar sukar tersenyum
Kerana cinta

Ku gagahkan jua

Mana mungkin terlupa
Tidak jua terleka
Mana mungkin ku mungkiri janji-janji
Hanya padamu.....Kekasihku...
Waktu terindah.. penuh makna......
Sekelip mata... hilang keluh kesal

c/o

Sebelum mata ini terpejam
Sebelum hilang rasa dijiwa....

Ku ingin cinta kita bersatu
Seumur hidup
Sepanjang hayatku
(Seumur hidup kan cinta padamu)


Call Ring Tone 'SEKELIP MATA'


MAXIS : *131*198387# Send
198387 Verse
198386 Intro
198385 Chorus


CELCOM : *118*102683# Send
102683 Verse
102681 Chorus
102682 Intro


DIGI : CT0110964 Send ke 2000
0110964 Verse
0110963 Intro
0110962 Chorus

No comments: