Zaman Remaja

Zaman aku bergelar remaja sekolah dulu...aku ada Artis  kegemaran....kalau sekarang orang minat "Justin Bieber..Greyson Chance" Tapi 14 tahun yang lalu aku minat "Newboyz...Kristal...Qface...Boboy"....(antara 4 band nie aku rasa cutenya tomok)..Aku minat 4 band nie ramai yee mempersendakan aku...kata jiwang leleh lah..tak ikut trend lah..Ade aku kesah?masa ni kawan kawan aku minat lagu matsaleh...lagu kumpulan Korn..Limbizkit (betul ke ejaan?)...tapi Aku minat 4 band nie..Fullstop!!!!!....

Newboyz...

#Minat kumpulan ni masa umur 13 tahun....
#1st video klip keluar kat TV..mak aii cutenye vokalist tu..muke sememey je...Muke baby face :D
#1st album jugak aku beli guna duit belanje sek..kaset aje dlu...RM19.90...
#Fames group ni..kat majalah muke vokalist & bassit band nie aje banyak keluar."Majalah Bintang,Mangga,Media,Urtv & lain2)....
#Aura lebih dekat 2 anggota tu je..Tomok & syuk... :D
#Aku beli Album sejarah mungkin berulang sampai album semula padaku"..ade dlm 6 album kot..lupa dah aku...still simpan lagi....

KRISTAL

#Band kanak kanak weh masa ni,.
#tahun 1999 umur dorang dari 13,14,15,16,17 tahun
#1st tengok perform kat AIM99...
#Kecik kecik tapi main muzik mantap!!!!!
#Aku start minat gitarist dia..RODY...(Awk cute masa tu)
#1st Jumpa kristal tahun 99 kat FUNFAIR kat Nilai...masa tu baru keluar album 1st..."Seragam Hitam"
#Kristal nie vokalist dia peramah sgt....yang lain tu mcm kurang sikit.."limited edition" kot!! :P
#dari tahun 1999 sampai 2011 aku ade 12 colection album dia..."10 album lagu full" yang 2 lagi tu kompilasi raya 
#Sekarang aku #Kristalovers...Kaki kipas kumpulan Kristal =_=

QFACE

#Lagu dia ni agak uptodate sikit dari Newboyz..suara penyanyinya pon sedap...umur dia jadi artis tak silap 15 tahun..."Popular lagu izinkanlah"..band budak johor!!!!
#Dulu penah hantar2 surat kat dorang hehehe....siap di reply ok!!!..."kenangan manis"
#Sedih..masa gitarist qface meninggal...muda lagi masa tu...20 kot...Alfatihah
#qface ni album 2 aje tak silap...album ke 2 banyak kutip lagu dari album pertama..tapi album ke 2 vokalist asal dah keluar...ganti kan vokalist baru.."mcm tak best dah
#Vokalist asal keluar dengan band baru nama Antz...band budak johor jugak....Lagu2 semua gune computer effect..hehehe tapi sedap!!teknologi wehh...

BOBOY

#Band ni just memeriahkan industri je...
#Band budak johor
#Band ni hasilkan 3 album aje tak silap...
#Vokalist group ni ensem,naqiu nama dia
#Lagu album 1st ade lah 2 ke 3 buah lagu aku dpt layan....album ke 2 kureng..album ke 3 aku suke...tapi tak lama band ni...lesap....!!!
#Naqiu yang ensem tu dah kawen..& dah ada anak!!!!
#Trend band remaja zaman ni ade album ada VCD telemovie...Newboyz dengan Telemovie "Meraung & Pulau Inspirasi".....Kristal upgrade sikit belakon Filem dengan Awie dan fiza "Getaran"....Lan belakon jugak VCD telemovie sahabat atau kekasih"...BOBOY belakon 2 telemovie berbentuk VCD "Boboy the movie & Semarak Naga"


Aku share lagu dari Qface version rosak aku ;D


Comments