Versus Dah Berakhir "KRISTAL & Awie-Awas & Peronda Jaket Biru" & Lagu Baru "PERSOALAN"

Versus dah pon berakhir..jyeahhh!!!tak dapat tengok kristal tiap minggu dah kat tv9 tuhh....tahniah kristal,korang tak menang pon kami kristalovers puas dengan performance korang malam versus yang lalu....performance yang sangat berlainan dari genre asal korang!!..meremang bulu roma dengan penyampaian lagu "PERSOALAN" dari Kristal!!!!!Chayokkk abang lan...cipta lagu semantap itu!!!!Saya suka saya suka!!!!....

Malam akhir tu aku sempat jugak turun..walaupun peringkat awalnya agak ada lost communication sikit dengan famliy sebab kata tak boleh pegi...tapi the last dapat jugak pegi..thanks all`s....aku & afzan pegi dengan kete "Kak eqa".....kakak aku lah....Kak eqa bawak kete Nilai-Space u8 Dalam 1 jam aje...perghh naik ferrari kot!!!...ngam ngam 9.30pm sampai....banyak kali dapat whatsapp dari kak sheila tanya kat mana...hehehe....best!! suka campur tak percaya aku pergi konsert besar dalam hidup!!!!lama hidup ni la konsert reality TV popular aku tengok LIVE!!!..Ramai manusia wehhh.....

Sepanjang aku kat sana..setiap sudut aku ada dengar kata kata biadap peminat band lain mengutuk KRISTAL...sebab aku pakai baju kristalovers..tapi aku malas nak layan aje..sebab semua tu budak budak aje...Aura tshirt kristalovers hebat...dari subaidah ke toilet orang dok usha aje...hahaha....
Segan plakkk makk nyahh!!!!!

Oklah tak mau story panjang..jom layan performance KRISTAL....bersama awie dan lagu Baru "Persoalan"....renung lirik dengan tekun yee :D






Comments