TAMAN BOTANI PUTRAJAYA

Pengisian satu hari yang penuh makna...Dari Jogging/Jamming/Posing/Karaoke....aku melakah lagi ke aktiviti yang seterusnya...berbasikal di taman botani putrajaya...

Tunggu kimy dekat Putrajaya sentral..dari dari klsentral..naik erl...erl mogok kot lambat bebenar!!!!..aku siap sampai dulu lagi kat putrajaya sentral..sempat melelapkan mata seketika lagi didalam kepanasan tahap kesalaian....fuhh!!!

Sampai aje kimy aku pick up terus dia...pegi taman botani...lalu jabatan perdana menteri bagai...sarat tempat tu dengan pengunjung....kat dataran putrajaya bersepah kete..aduii...nak parking memang tak ade harapan lah...memang terus pergi taman botani...otw punya otw..aku dah terlepas simpang...so pusing satu bulatan putrajaya tu...ade dalam 3 km jugak kot habiskan bulatan tu untuk ke simpang taman tu balik....

sampai taman tu...kami makan kfc dulu...lapar wehhh....makan tepi tasik...duduk atas kerusi besi panjang tuh...romatikk hahahaha,,,,,lepas makan...usha tempat pick point basikal...rupayanya kena bayar kat kaunter atas...kena daki tangga...bayar RM4 untuk basikal...selama sejam...kalau korang terbawak sejam 5 minit...automatik tambah lagi RM4....Errrmmmm...

Syok berbeskal di taman botani...keindahan alam yang tiada tolak bandingnya..rasa nyaman gila...hilang stress seminggu...lama tak main beskal tau..last main pon umur 15 tahun kot!!!Sekarang umur 27...12 tau tuhh tak bawak basikal...hehehe....bila dahh berbasikal teringat lagu basikal tua sudirman hehehe....tapi suka version kristal lagi.."Basikal basikal basikal ohh basikal tuaaa" hehehhe....

Member aku kimy nie hobi dia sama macam afzan..possing possing!!!!....soalan dia selalu tanya kat aku "Kurus x wehh" aku tiada jawapan utk itu tapi aku kata "Okay jer" huhu.....

Setiap 5 minit kayuhan dia ajak stop untuk berposing...Tapi aku terasa enjoy plakk bila berpossing kat situ sebab semua sudut cantik!!!terpegun!!!!camera dia pon cantik!!....hehehe..beskal kami cantik :P

sepanjang berada kat taman tu hampir 4 pasang pengantin aku nampak dok possing possing dengan baju kawen..baik melayu cina india...1 MALAYSIA!!!!

Tak nak cakap banyak ni diaa gambar BATAK kami bila jumpa beskal & taman =_=







Taman Botani

Beskal Kami!!































Jun 1, 2013 | by Aimi_kahar86 on Keek.com

Comments