Luna kitten CEDERA!!!

Tadi balik aje dari opis nampak mak aku dok tongeng tongeng kat depan pintu rumah....apa dia buat pon tak sure...so aku pon siap parking kete dalam garaj pergi usha apa keje mak aku....Rupanya baby luna cedera!!...Alamakk kesiannya dia...

Kisahnya..
mak aku tak perasan masa reverse kete.. si baby luna ni baik punya lentok bawah tayar kete...jadi mak aku ni terlupa nak check bawah kereta..selalu ingat kali ni tak ingat...si manja memang suka lepak lepak bawah kereta yee..hati hati pada yang ada kucing!!!!...jadinya..mak aku pon terseret tayar kete VOLVO tu ke badan luna..hah amikk kau..satu taman dengar jeritan..!!!!

Lembik jadinya kucing tu..kencing berdarah..my mom memang cuak dahh....so hantar pegi klinik haiwan..biar bagi rawatan yang sepatutnya....family aku memang suka hantar kucing kat klinik haiwan ni walaupon barang dalam kedai ni tahap gaban punya crowded..serupa kedai baja pon ade hikhikhik...
Doctornya ehh bkn doctor kot..HA kot..ntah yg penting yang empunya kedai laa...Nama dia MANO...dia lah rawat....Gabra mak aku bila  :

Mano :"Boleh kena saman ni langgar kucing" 
Mom "kucing saya ni..saya tak sengaja..." 
Mano.."UUrmm..nasib tak patah"..
Mom:  ;( 

kena secucuk dua la punggung si luna ni..nampak sakit sangat tuh...hahaha....bapak aku kata auta je lebih kucing ni..haha....tapi memang nampak sakit sangat masa tu..sian dia hehehe.....hopefully boleh baiklahh....tulah nakal sangat tido kat tayar lagi....!!!!



Muke sakit sangat!!!!

Pasrah!!!Redha!!

Gebu betul kucing ni....orang punya hehe best kalau aku yg punya!!!

Time berehat!!santai...redha kena dok klinik je nie!!!kalau terbukak pintu tu mau je cabut!!!






Comments