HENDY CERVO-RINDIANI 2




Ini dia bakal penyanyi baru indonesia...Nama nya Hendy cervo...Die hard fans "Tomok" yee....Dengar info pesbuk peeps dia ni tengah bertungkuslumus siapkan single dia..Sape penah dengar lagu RINDIANI-slam?hah..sekarang ni dia ni plak nyanyikan lagu RINDIANI volume 2....kesinambungan katanya....Ni liriknya..




Di malam yang dingin Aku seorang diri 
Terdengar suara angin sepoi 
Menggugah rasa dalam kalbuku 

Terbayang Wajah mu dikala ku termenung
Tiada indah dunia ini
pabila engkau tak disisiku

Rindiani seandainya hadir disini
menemani diriku yang sendiri
kitakan bercerita tentang asmara
namun sayang engkau telah pergi 

Apalah daya memang sudah nasibku
hidup sendiri didalam kesepian 


Vocal : Hendy Cervo 
Record : Kamar Music Sumedang


Mesti korang macam blur why plak aku sibuk nak tulis pasal dia kat blog sarang semut aku nie kan....hehe..sebenarnya aku ni penah berduet rakaman lagu dengan dia nie...hah...rakaman terpisah di antara dua benua..canggih betul kan...aku record suara pakai hp bodoh2 je..kasi dia keje mixing jadi sebuah lagu....Dia kan die hard fans TOMOK....so lagu Tomok la kami duet bersama....Entry sebelum ni aku penah tepek kan lagu tu kat blog aku ni..takpe entry baru nie aku tepek lagi lagu tu...sudi lah dengar yeee..."no practice no edit" the real voice from me :D

Comments