AYUE GALERI MUSLIMAH

Dapat jemputan dari empunya butik ni kat pesbuk...thanks kak ayue =_= katanya"Datanglah 11.30 pagi sebab ade makanan....kalau datang kul 1 takde makanan..." hahaha...tapi nampak gaya aku tetap sampai after pukul 1..sebab keje hari ni half day...mak plak pegi kenduri tahlil arwah jiran setaman...1 lebih pick up mak kat rumah...lambatnya siap Datin Samsiah ahmad nie!!!hehehe

Sampai butik ni sebelum pukul 2..dekat aje dengan rumah kan hehehe....kat desa cempaka...bandar baru nilai...belakang rumah aje....sampai sampai aje mak aku dah macam YB jumpa bekas kenalan sekerja....dah macam hari raya pon ade..macam jejak kasih pon ade....kata mak ku lepas pencen rindu kat teman teman...ok aku bagi can la untuk dia beramah tamah dan bermasyarakat kat situ...suke benar nampaknya tuhh....sampai sana di sambut superbaik dari tuan butik & ibunya...ramah tamah mereka ni...tabikk springs!!!!toinkkk toinkkk!!!...Baru 2x kot jumpa mak kak ayue nie tapi nampak keakraban tu macam dah jumpa seumur hidup aku....umur makcik tu 68..mak aku 60...so aku panggil makcik lah..tapi dia kata"panggil tok laa...mesra sikit."..huuhu...humble acik nie..opss tokk ni....terasa di hargai..thanks bebanyak kat kak ayue & family...

Butik ni jual pakaian muslimah....semua cantik cantik lawa lawa....rambang mata wehh...berpinar pinar mata dengan kerongsang yang bling bling kat tudung tuh...nasib tak bernafsu lagi nak berbelanja...tengok la nak raya nanti...sapu bersih....4 x aku tawaf tempat yang sama nak survey apa aku nak....!!!..sebelum beli...sapdek dulu kat luar...dah kenyang dah borak....nak balik baru beli 2 helai tudung....terpesona tengok tudung asmidar aritu..lawa...macam kaler kaler pelangi gitu,...so aku terpengaruh nak beli jugak tudung tu...macam mana aku nak belit selendang tu nanti aku tak tau hahaha....belit belit....

snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic-snapic







Mummy talking talking!!!


Warna warni Aidilfitri!!!



Hasil tangkapan tadi =_=


Setelah berjaya belit membelit selendang!!!






Comments