Activity on 30 june 2013

Menunggu parents bersiap utk ke wedding!!!Macam macam di kamarku sebentar!!!

Tadi ada wedding kazen sebelah mak kat Sg jai Beranang...kazen aku kawen....Encik amzar....muda lagi 24 dah kawen..aku yang dah 27 ni still tiada siapa punya hehehe..jodoh belum tiba!!!!....Dulu masa kecik..amzar ni atau name glam, aboi...dia ni suke cucuk aku dengan duri pokok bunga kertas..masa tu siap siap nak bergambar....hehehe..kenangan lama je....semua tinggal kenangan indah.

Simple je wedding nie...aku rasa better jugak camni..taklah membazir sangat..lagi pun belah lelaki....simple simple sudah....Food kat wedding ni ohsem..nyumm nyummm..paling terlaris kat anak tekak aku ni..biskut bangkit kelapa dalam balang atas meja tuh...perghhh marvellous...sedap tak terkira!!!....nasib budak kecik tadi ambik balang tu kalau tak bersih biskut tu aku sapu.... =_=



Lepas wedding tu...ayah bawak pegi menjejak warisan keluarga...buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki kat kampung dacing...lenggeng....sebelum ni dengar nama je...hehehe....kata ayahku ni kampung asal...sebelum berhijrah ke kampung sekitar pekan beranang....onyang ku Abdullah bin Akob asalnya dari kampung ni...masih ada lagi rumah peninggalan arwah...tapi tunggu di mamah anai anai dan rebah ke tanah aje...kalau lah di jaga boleh buat home stay....sekarang orang kampung berlumba lumba nak buat rumah batu...ke aslian lama lupus di mamah usia...


Just snap dari dalam kete!!

Dari sungai jai membawa arus perjalanan ke arah semenyih...sempat membeli durian kat tepi jalanan kampung tarun Broga...area yang hot dengan BROGA HILL tu...nampak dari bawah taklah tinggi mana..pasti sape yang mendaki terasa ketinggian bukit tersebut hehehe..lagi lagi insan comel lagi berat macam aku ni....


Hasil tangkapan my dad hari ni.... =_=







Comments