Monday, May 27, 2013

SELAMAT PENGANTIN BARU :DAYANG SHAFIRA & SAIFUL RIZAL

SELAMAT PENGANTIN BARU

Dapat jemputan kawen dari member sekolah rendah 1998 (12 Tahun)..nama dia Dayang Shafira..Lawa budak nya..dari kecik dah lawa..manis aje muke dia..dengan tahi lalat dia tuh hehehe....Dia ni pon lemah lembut aje orang nya...dulu time sekolah Hobi jugak buli dia..haha...dia ikut aje plak tuh!!ahakz....baik budaknya...sampai mak kata boleh buat menantu..haha..tapi takpayah korang nak pikir dalam sangat ayat mak aku tuh..sebab itu semua guraun semata mata....Masa sek dulu dia ni pandai..BM selalu aje A..Aku?heheh rahsia...Memang kategori bijak lah dia nie...skrg selepas 15 tahun dia dah pon jadi wife kepada Saiful Rizal...

Ade jugak jumpa seorang dua kenalan dari sek rendah dulu...aizat,Hamiza..kak lina...& Cikgu salomi..(cikgu sains paling garang nie) hehehee...Cikgu nie laa satukan abg aku dan ehem ehem hahahah..opsss....!!!

Niat dia ni nak hantar kad lama dah tapi tak sempat jugak...Aku terjah aje gune GPS..tapi tak guna GPS pon takpe..tepi jalan aje rumah dia...lama aku kenal dia baru sekarang nie aku tau mana rumah dia..ahakz..
Almaklumlah dulu aku sek mantin dok nilai...setiap pagi ulang alik 15 km dari rumah naik bas..hehehe...

Agaknya lepas ni sape plak geng yang kawen...aku tunggu orang masuk minang aje laaa hahaha....
Agak dalam 5 tahun lagi aku kawen tak agaknya..kihkihkih....
Oklah jom tengok gambar kawen dayang & saiful
















No comments:

Search