Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Monday, May 20, 2013

Maliii!! Malii!!! Maliii!! Ayam Bkar!! Ikan Bakar!! Maliii!! Malii!!!

Aktiviti riadah bersama ibu tersayang!!!Jenuh aku nak menghidupkan api membakar arang nie!!hampir berputus asa..silap aku jugak tak jemur arang tu pesal!!tengok dah payah melantun lantun..sampai arang calit kan muke..itu baru stylo!!!

Minyak api jugak jadi sasaran aku...marak gila api macam nak membakar dengan aku sekali...hahaha...
nengok ler ayam baru letak aje dah ala ala rentung gitu!!!!
Nasib masak jugak dagingnya hehe..nyum nyum terliur plak...padehal habis dah dalam perut nie!!!!

next week nak buat satay plak!!!
sape mau?hehehe
korang tengok aje ok!!!
aku tak ajak!!
hahahaha







No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...