Thursday, May 2, 2013

Jeng Jeng Jeng!!!!

kisah ni sebulan yang lepas...Saya minat sorang artis berasal sebuah group terkenal ni dari tingkatan 1...boleh dikatakan semua album dia ada saya beli..collection album....so jadikan story...time versus artis ni ade la join...teruja rasanya nak bergambar dengan artis kita minat ni...lama usha dia sibuk melayan peminat lain...peminat fans club diaa....jadi saya bagi peluang kat fans club dia dulu nak bergambar gambar semua....selesai bergambar artis ni nak rushing balik...saya cepat cepat pegi kat dia nak bergambar jugak tapi dia kata "Maaf yaa saya nak cepat..nak balik nie...next week kita bergamba ok!!" ohh sedihnyaa...dia nak balik rumah dia kat kl aje..saya yang dari seremban nie cam mana plak?sayu je rase adesss...tak rock plakk sayu sayu kan..mungkin masa tu saya pakai tshirt kristalovers kot tu yang tak sudi...Emmm takpe lah..agaknya kalau dia tahu lah saya ada semua album dia..DVD telemovie dia...hafal lagu dia..mau dia terkejut kot!!!takpe lah malas minat dah..majuk majuk.....Pada artis plz yaa jangan hampa kan peminat macam saya..sekali kena macam tu lepas ni macam phobia dah....beli album masa form 1 tu kumpul duit belanja sekolah tau....tolong makcik kawan jual nasi lemak untuk beli album dia..tapi jadi camni plak..nyesal betul minat dia!!!

No comments:

Search