Kristal @ versus 2


Cabaran kristal dalam versus bermula dengan mempertaruhkan lagu rock 80/90 an... setiap peserta diberikan hanya 24 jam untuk mengubah lagu asal ke melody yang lebih catchy dengan konsep pertarungan muzik tanpa batasan versus....."trademark versus merosakkan lagu tapi masih mengekalkan identity muzik yang mantap dan sedap di dengar..!!

Jenffer & loque juri kekal versus musim ke 2....kedua dua juri mengharapkan kelainan pembawakan muzik setiap kumpulan yang berbeza dan mantap dari genre asal setiap band band yang terlibat...!!!
nampaknya tugasan pertama setiap band sememangnya mantap..lagi lagi mereka mempunyai kemahiran muzik yang boleh di banggakan....kelainan lagu yang dibawa KRISTAL "Di Alam Fana" membuktikan kristal mampu bersaing dengan 4 band lagi!!!harap kristal mara hingga ke peringkat akhir..kami kristalovers sentiasa support Kristal!!!


VOTE KRISTALTAIP VS5<JARAK>SEND   KE 33399

Tugasan ke 2 mereka minggu hadapan...mempersembahkan lagu lagu dari filem filem!!!nantikan persembahan ke lima lima band ini minggu hadapan..pada 12 april secara live..di     "U space8 Shah Alam" Jumaat jam 9.30 malam!!!!!







Comments