Monday, April 29, 2013

Kisah misteri saya kena tindih...!!! Wallahualam...

Malam tadi sebelum nak tido,ayah bising bising kata anak kucing saya,LUNA tak boleh tido dalam rumah..jadi bukak pintu depan..dukung anak kucing tu letak kat luar..letak kat carry motor ayah...sekali otw berpusing nak masuk balik dalam rumah time nak tutup pintu saya nampak macam something kat depan gate..tapi saya tak berapa perasan object apekah....??

Masa lepak kat katil sambil balas whatsapp..saya terpikir & terkenang balik..object ape td..nampak macam budak...berdiri tegak aje depan gate..."wahh dah seram"..mase tu 12 lebih yaa...malam malam mana ade budak nak main kat depan rumah saya tuh...saya pon tido dengan berselubung takut kan....!! Sempat baca alfatihah 3x dan doa tidur aje...

Saya mimpi kena tindih...tak silap saya kena tu sekitar subuh...saya tido meniarap...terasa ada benda berat tindih  dengan kuatnya sampai pernafasan saya tersekat sekat...rasa nak mati aje...sebab saya laungkan allahhuakbar sebanyak 3x....Bila saya tersedar..barulah seolah olah saya dilepaskan...pernafasan semakin pulih tapi badan memang sakit gilaa...macm angkat benda berat..masa tersedar tuh jam dah pukul 6.20 pagi...saya rasa macam lepas okay dari tercekik....

bangun aje terus ambil wuduk tunaikan solat subuh..lepas subuh boleh terduduk kejap terfikir apa benda tadi tuh....nak bagitau mak..tapi mak mandi plak....lepas subuh saya tido balik..pukul 8 pagi mak kejutkan....saya cerita kat mak..segalanya...saya cerita kat mak jugak saya ada tegur seorang budak lelaki india nie..dia skodeng saya masa  bagi kucing kucing saya makan hukhuk...lepas tu malam tu terus saya kena...walallahulam apekah benda yang tindih saya?

Korang pernah kena tak?


1 comment:

Anonymous said...

Lbih baik cik aimi bjumpa dgn pengamal perubatan islam..mungkn tu gangguan jin..takut akn lbih teruk..gejala yg cik kne ni slh satu gangguan jin..