Shopping

Title nampak bestkan shopping tapi actually bukan kite ye shopping tapi temankan kakak kite shopping...cramp kaki wehh Saya drive saya follow..saya angkat barang..shopping tak ingat dunia...bukan langkawi more murah ke than sini?Sekali sekala punya shopping boleh lah layan lagi..kalau selalu confirm kurus wehh...Fasha sandha pon lehh kalah :P

Today shopping kat KL dulu...dari Masjid india ke jalan tuanku abdul rahman..tawaf semua kedai yang ada..kaki rase nak melecet tapi benda yang nak beli still tak jumpa..perut lapar gilaa plak kan.....Beli baju beli tudung..beli baju kurung...Perghhh kayo kayo!!!...Saya jadi luggage women laa plak kan...dengan kesesakan manusia kat kl masa beli baju tuh saya rasa kepala saya pusing pusing pusing!!Ooooo.....Gitu gamaknya kehidupan warga kota yee..nak shopping bodo2 pon serabut ok!!!bersyukur dapat dok Nilai yang aman dan damai hehehe.....

Sambung shopping dekat Sogo plak..sis saya beli produk kecantikan SK II...harga die makk aii....separuh dari gaji ku...padan ahh muke nampak mude heheheh mahal rupanya.... consultant staff pon lawa lawa macam pramugari...MMmm......

Breakk jup..lunch katanya...lunch 3 ptg kan..memang syok kot..hati membara perut lapar..otak membeku....lunch kat sunway mall complex...sebelah pwtc...makan kenney rogers...sedapp gilerr.....diet laa konon kan..semua langsai......



Lepas makan shopping lagi kat sunway mall...solat semua situ...baik tido situ jugak hehehe...tapi best jugak sunway mall nie sebab tak ramai orang dapat bernafas dengan baik sekali...hehehe...sis saya shopping sini macam macam...untunglaa gaji besar heheheh


1st time laa lepak mall ni..walaupon setiap bulan ade pegi event kat pwtc memang tak dan pon nak singgah sini sebab macam mall lama..wahahah demand tapi poket kosong..ape kelasss!!!!


Shopping hari seterusnya...




Nilai 3 plakk....
sini jangan cakap laa..gedung pembelian perhabisan terbesar kat malaysia kot...tempat bankrupsi nie hehehe..tapi jarang laa nak beli baju sini..sebab banyak sangat size yang sesuai (Tangan dibahu)..Choiii!!!!
Mereka kata sini murah cantik elegant!!..yeke..kurang pasti sebab tak suke sangat pegi sini tanpa tujuan...kepanasan meksima wehh sini...legam makk ni nyahh oiiii  tapi ade gakk syok bershopping!!!
sini je 5 helai tudung sis saya langsaikan...ramai orang plakk tuhh....kaya kaya rupanya orang malaysia nie...perkembangan ekonomi terbaik heheheh

Balik shopping kira duit syiling terselit dalam dompet..kira seposen seposen sampai seringgit yeee..heheheh lain kali shopping lagi lagi lagi banyak ok...saya temankan..arghhh pressure!!!



  

Comments