Jemputan join COVERIUM MUSSICAL TALENT COMMUNITY




Title nampak Hebakkk kan..konon nye laaa plakk kan....Saya dapat 2x Invitation nie hah...since tahun lepas lagi..konon mat saleh nie dah dengar semua cover boring +hancus kelaut saya tuh...Hahaha...ada jugak sudi mendengar & appreciate cover saya..thanks haha...dalam jemputan nie...owner page nak saya buat cover song lepas tu hantar kat page youtube dia tu by mesej..nanti katanya dia akan upload kat youtube commity talent tu laaa katanya...Lepas tu dia kata pasti saya dapat viewers yang ramai nanti.katanya  satu dunia boleh tengok..Ambooii dasyattt!!!!..Agakk agak macam gaya artis lahh kot..Viewers juta juta hahhahaa...Tapi kalau nak cover nak bagi satu dunia dengar kena nyanyi omputehh lah kan..tak kan nak nyanyi malay plak hahaha....tapi agak kalau nyanyi semua bahasa Macam IQWAL ok ke?eleehh macam lah saya boleh hafal lagu selain dari english & malay hahahaa.....nak try buat cover untuk jemputan ni ke tidak ekk?Buntu!!!....Rasa macam Poyo pon ade..!! INI SEMUA POYO!!!

Comments