Thursday, January 24, 2013

NEWBOYZ DAN AKU



SEJARAH MUNGKIN BERULANG-NEWBOYZ

Caye ke idakkk nie ler lagu peberet teman mase teman sekolahh menengah dulu....Mase tu Kristal belum masukkk Tv lagi hehehe....Setiap Hari Teman siap siap pegi sekolahh teman pasang kaset lagu dari album nie laahhh..sampai abang teman...si Amir tu dokkk perli perli teman tau...ade teman kesahhh....!! Mak teman pon same gakk happy memerli...sukaaaa lahhh kan....Sebab setiap hari main kaset tu aje..sampai lemau dahhh album tape teman tuhhh..dulu kan pakai tape...sape yang pakai cd tu kira berkemampuan laaa nakk beli kan...kalau tape murah dalam RM16 dahhh dapat...kalau cd Rm30 kot...mahal...mahal...!!!!....Disebakan minat teman beli album kumpulan ni setiap keluaran...tapi sampai album ke 5 je rasenye...lepas tu band nie macam ade tak de je....sampai laaa penyanyi nye bergerak solo..teman download je...sebab tak semua lagunya teman berkenan yeee!!!!....
Dengar dari mereka dikeliling teman nie...NEWBOYZ nak bersatu semulaaa dalam VERSUS....so teman tak tau nakk undi mana nanti masa VERSUS tu hehehe..band peberet teman ke atau NEWBOYZ kihkihkih..

Mase zaman band nie pames geng gurl kelas teman ghamaii yang minat anggota dalam band nie...lehh plakk rebut rebut kate tu bf dialahh..padehal jumpaa pon takpenahh..ade kate sedara sane sini laaa...adehhh...ade kate sekampung pon hade!!!..ehh tomok & Mazlan orang negeri sembilan....Samelahhh kihkihkih...Zaman pames nye group nie..geng kelas teman dokkk simpan & lekat gambar anggota pujaan dalam kotakk tape yang jadi kotakkk pensil tu pon ade....letakkk & lekat atas meja belajar tu pon ade....sisip bawah pembalut meja yang jernihhh tuhh....konon gambar tu macam bagi semangat laa kan...hahaha....siap ade yang dokk lagi kreatif tulis camni..CTH : Ain <3 Tomok...!!!laaa...Tomok love 4 ver laaa...hahahah lawak tak..ade takk yang sama pengalaman macam teman? tapi mase nie teman dokkk simpan gambar kristal dalam box pensil...ade gambar rody..opssss...dulu laaa punye ceritakan...hehehe....last last ustaz buat spok cekkk semua kena tanggal balikk..bersihhh meja tuh dari sebarang poster..sedihh je memasing hahaha...Terkenang peristimewa lama..laa ni NB pon dahh kawen & ade anakk...lepas nie ade NEW BORN BABY BAND heheheh..tribute NEWBOYZ

No comments:

Search