Tuesday, November 6, 2012

Marah bukan sifatku "Hendy Ft Aimi" Antara Jakarta Dan Malaysia


Salam semua...

Kali ni nak cerita pasal saya jugak hehe...saya dapat satu mesej dari sahabat facebook dari jakarta...nama dia Hendy Cervo...dia ni die hard fans kumpulan New Boyz...semua lagu kat player dia semua lagu New boyz...so satu hari ni baru beberapa hari saya approve dia kat fb...dia ajak saya nyanyi lagu Newboyz secara berduet...saya rasa pelik ehh boleh ke?dia kan kat jakarta...saya kat malaysia..macam mana nak duet nye...so hendy bagi penerangan macam mana nak duet dalam lagu tu...Saya nyanyi satu lagu new boyz tanpa muzik rakam dalam bentuk WAV kemudian send by email...perghhh mantap...teknologi wehhh....selang beberapa hari siap di record..masa saya kat melaka..hendy send kat wall facebook saya...wow bleh tahan suara masing masing...paling best TOMOK siap like lagi hikhik...tu baru LIKE..kalau dia komen mau pengsan kot hahaa....so nak dengar tak lagu nya?

Marah Bukan Sifatku
Hendy FT Aimi
Jakarta & Malaysia

KLIK HERE!!
Marah bukan sifatku "Hendy Ft Aimi"


No comments: